|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderKnotten har pleid å få miniflasker med dusjsåper og den slags, jeg har hamstret i utlandet hvert år. I år skal vi dra første helgen i desember, så da må jeg begynne med noe annet, men det skal jeg få til.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderMine får en større ting i kalenderen julaften. De andre dagene er det snakk om en liten sjokoladenisse eller lignende. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderJeg har hatt tordentale og har droppet pakkekalender. Dett var da eldstemann var forholdsvis liten.
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderJellybeanskalender, hvor, hvor?
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalender
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderMin sønn nekter til og med å få dyre, kule klær som bursdagsgave.
|
|
|
#7 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderJeg tordentalte for de to store to år tilbake, og med det i minne landet vi i fjor (tilbake) på aktivitetskalender + sjokoladekalender. Lillebror er hovedmålgruppe for aktivitetene, og de to store er med når de har tid og lyst.
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Urealistiske forventninger til julekalenderMin første tanke etter å ha lest HI, var at jeg ikke hadde lagt to pinner i kryss for at dette barnet skulle få en julekalender. Sjokoladekalender ville i alle fall holdt i massevis her i huset. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Urealistiske forventninger til julekalender
Men når søsteren får pakkekalender og blir entusiastisk for hver pakke, og foreldrene også har kalender, så skjønner jeg jo følelsen av at det blir veldig skjevt og feil om han ikke skal få. Man vil jo ikke at hele desember skal oppleves som en eneste lang straff heller.
|
![]() |
|
|