|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg hadde IKKE likt det. Gir meg en vond følelse å si nei og det er skikkelig kjipt å bli satt i en slik posisjon av en venn/ bekjent.
![]() |
#42 |
maler
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyDet kommer an på hvordan det blir spurt. I utgangspunktet synes jeg det er veldig ubehagelig. Men kan være greit hvis det formuleres slik at jeg aktivt må si fra hvis jeg ønsker å ha homeparty. Det vil jeg jo aldri, så det er mer et spørsmål om å kunne komme fra det uten at det blir for ekkelt.
![]() |
#43 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg tenker at det er greit nok å sende en fellesmelding på messenger, dersom det går klart frem at den er sendt til mange og at det kun forventes et svar dersom man er interessert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homeparty
Enig! Jeg er blitt lagt til i minst tre Mary Kay-grupper uten å bli spurt først. Det er frekt!
![]() |
#47 |
Pauset
|
Men altså, sånn er det med grupper. Er ikke så mange andre måter å invitere folk inn, tror jeg. Frekt eller ikke, man kan jo bare avslå/melde seg ut igjen når notifikasjonen kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Pauset
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg er forresten Mary Kay forhandler med homepartyskrekk, ha ha. Så det skjer ikke her.... Ikke annen pushing heller. Gir heller bort i gave når det er anledning, så får de som liker produktene gi beskjed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Introvert optimist
|
De kan lage gruppen og reklamere på egen vegg, be folk melde seg inn selv hvis de vil ha info og tilbud.
![]() |
#50 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyHar en Mary Kay-venn og hun har ikke lagt til meg i noen gruppe. Hun la ut lenke til gruppa på sin egen vegg, og skrev at det ville være hyggelig om noen ville følge. Så jeg følger gruppa nettopp fordi hun gjorde det på den måten og det ikke var mas. Hadde jeg blitt lagt til i en sånn gruppe, hadde jeg forsvunnet sporenstreks og aldri kommet tilbake. Sånt responderer jeg dårlig på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
villende
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartySånne direktemeldinger blir jeg provosert og tverr av. Generelt er jeg veldig lite glad i folk som "pusher" typiske homepartyprodukter (eller andre produkter, for den saks skyld) på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg kjøpte typisk en kg fiskekaker på døra til 200 kr nå. Liker ikke det ei gang. Dessuten er jeg vegetarianer. Så feig er jeg på nei.
![]() |
#53 |
Prettiest mess ever seen
|
Unnskyld, men:
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
De er gode som skolemat til barna.
![]() |
#56 |
Vi skal jo til Miami i jula. Vi kan bo i telt på eget land. Uff må trene meg litt på nei ser jeg.
![]() |
#57 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyPå veggen din, ja. Ikke pm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Off the map.
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg jobber med salg - men det er ikke til privatpersoner. Jeg ville ha kvidd meg masse for det. Å måtte se på alle venner og bekjente som potensielle kunder.
![]() |
#59 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg er sikkert drittuhøflig og hater slik spam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
lider av tastleksi
|
Det funker best. Og var ikke så ille egentlig.
![]() |
|
|