|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er takst å gi naboer og venners barn i konfirmasjon?
På litt mindre steder får man konfirmasjonslister publisert i lokalavis, på nett og de kirkelige står også i menighetsblad. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er takst å gi naboer og venners barn i konfirmasjon?Stemmer det, det husker jeg jo egentlig.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er takst å gi naboer og venners barn i konfirmasjon?Jeg gir kun til familie og nære venners barn. Jeg gir det jeg føler selv er bra nok, orker ikke bruke en kalori på å gruble om det er bra nok eller bekymre meg om hva de vil føle når de mottar gaven.
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Hva er takst å gi naboer og venners barn i konfirmasjon?Jeg er velsignet med utrolig dårlig husk og kan fint gi 500kr til den ene i en søskenflokk og 200kr til den andre. Å huske hva mine ha fått er utopisk og sparer meg for mye hodebry
|
|
![]() |
|
|