|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Jeg gleder meg til å ha fire uker ferie, til å ta ting litt som de kommer. Ser frem til mindre klær, varme og sol og ha tid sammen.
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Jeg håper på (mye) mere energi, for da er det mye jeg gleder meg til. Nå klarer jeg ikke gå en tur en gang uten å bli totalt utslitt og for det meste sove i flere dager etterpå. Men om jeg plutselig blir frisk så gleder jeg meg masse til mange fjellturer. Jeg elsker og gå i fjellet.
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Fire uker sammenhengende ferie- for første gang! Vi skal være på hytta alle sammen hele tiden, og det fleder jeg meg stort til. Bade, spise is og nyte den deilige takterrassen.
![]() |
#4 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Jeg hadde tenkt å skrive Sørlandstur og ferieturer ellers, men plutselig ble det flytting og nytt hus øverst på programmet! (Har fortsatt planer om Sørlandet, men resten er mer usikkert).
![]() |
#5 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?
You'd better, du er jo en integrert del av sørlandsturen som to andre i denne tråden har sagt de gleder seg til!
![]() |
#6 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forsøker du å droppe sørlandet er det bare å belage seg på sørlandstur i bagasjerom.
![]() |
#7 |
|
Hæ, nytt hus? Tydeligvis helt bakpå. :noterer kaffedate med celebelen ASAP:
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Fri og sommervær. Har ikke de helt store planene ettersom feriebudsjettet brukes til juleferien. Men det skal bli deilig å få fri med familien, mistenker at vi har noen husvegger som trenger maling.
![]() |
#9 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Jeg gleder meg til at familien skal ha fri sammen. Jeg gleder meg til at mannen får sommerferie fra studiene og har skikkelig fri, ikke bare på liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Å ha masse fri. Gå i fjellet. Har ikke planlagt noe, men det er definitivt noe jeg skal gjøre. Ferie i Tønsberg med barna, mormor, søster og hennes barn.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Jeg vil også besøke Candy! :hinter kraftig på rommet sitt:
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Å feire min egen 40 årsdag med gode venner!
![]() |
#16 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Årets sommer er den første på veldig lenge at vi ikke skal på utenlandsferie så det blir litt rart, men samtidig fint og rolig. Jeg gleder meg til fire uker med hele familien samlet, late dager med god bok og kald drikke i skyggen, til en del dyre innkjøp til huset som jeg har ventet på (endelig blir vi kvitt den stygge peisen), ta med barna på stranden, dra på dagsutflukter til spennende steder, grill- og sommermat, uanstendig mye iskrem, se vår engstelige pusekatt kose seg ute hver kveld på den eneste årstiden hvor hun faktisk tør bevege seg utenfor døra (jeg ser ikke så veldig fram til alle de døde musene hun drar inn, men det er en annen sak) og ikke minst feire 10 års bryllupsdag (og 18 år sammen
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Jeg gleder meg mest til at mannen er tilbake på to bein...
![]() |
#20 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hva gleder du deg til i sommer?Hele FP på bobler i solnedgang på Øen?
![]() |
|
|