|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny god sci fi-serie?Jeg elsker den! Den griper meg skikkelig, selv om det ikke egentlig skjer så mye. Den underliggende spenningen, ja, det meste er bra her. Har ikke lest boka, men nå venter jeg til serien er ferdig. Elisabeth Moss er amazing!
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ny god sci fi-serie?The Leftovers
|
|
|
|
#4 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Ny god sci fi-serie?Kan også anbefale The Expanse; norsk Netflix har foreløpig bare den første sesongen, sesong 2 dukker forhåpentligvis opp der snart, serien er fornyet for sesong 3 som sikkert kommer neste år. Basert på en serie bøker (6 så langt), sesong 1 dekker ca. 2/3 av den første boka så det er mer enn nok materiale igjen å ta av.
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ny god sci fi-serie?Drar opp igjen denne igjen jeg. Jeg trenger en ny sci-fi serie som meg og mannen kan se.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Ny god sci fi-serie?Jeg gleder meg til Good Omens kommer på prime, men det er først i slutten av Mai. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Ny god sci fi-serie?
Good Omens tror jeg ikke jeg skal se. Den er ferdig filmatisert i hodet mitt, alt annet vil bli rart. (Må innrømme at jeg av diverse grunner ikke har sett en eneste serie siden senhøsten 2017). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny god sci fi-serie?Liker foreløpg godt Frequency. Er på Netflix. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ny god sci fi-serie?Vi har fryktelig lik smak når det gjelder serier ser jeg. The Expanse sesong 3 ligger på Amazon prime hvis dere ikke har sett den. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tidsklemma
|
Ja, den glemte jeg. Den er bra, men det har jo ikke kommet noen ny sesong der.
|
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Den likte jeg og mannen også, kom for å tipse om den! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ny god sci fi-serie?Jeg hadde et prøveabonnement på Amazon Prime, og ble litt skuffet over at det var så mange serier man ikke fikk tilgang til her i Norge. Så jeg får vel heller vente på sesong 3 på The Expanse på Netflix.
|
|
|
|
#14 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Ny god sci fi-serie?Drar opp denne igjen.
|
|
|
#16 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ny god sci fi-serie?Hmm.. nyere serier.
|
|
|
|
#18 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Ny god sci fi-serie?Russian Doll på Netflix er fin - groundhog day med masse twists.
|
|
|
#19 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Ny god sci fi-serie?Takk, når har jeg fått lagt til en god del på lista mi - det lover godt for videre karantenetilværelse.
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ny god sci fi-serie?Vi har sett to episoder av Tales from the Loop (?) på Amazon. Jeg likte den godt så langt. Frittstående historier, men fra samme sted. |
|
|
|
![]() |
|
|