|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHunden vår. Uten tvil. Vi har straks hatt henne i ett år og for en lykke!
|
|
|
#42 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHunden min |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerBilen min.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerBilen min ja |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerKjenner glede hver gang det snør og jeg vet at jeg har avtale med brøyting av hele tunet mitt, når jeg kommer hjem på fredag etter jobb og at huset er nyvasket, klærne brettet og alle sengene har rent sengetøy og er pent redd opp av vaskehjelpen. Samme takknemlighet føler jeg også når jeg legger meg i den gode sengen min på kvelden.
|
|
|
#46 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerVi hadde fryktelig lite penger da jeg var barn. Det burde ikke vært mitt problem, men jeg gjorde det til mitt. Jeg hadde full kontroll på mammas konto og så jo at regningene som kom inn ikke samsvarte med inntektene.
|
|
|
|
#47 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHunden er vel det jeg mest av alt vil definere som kjøpt lykke, men ellers er jeg nok en stor materialist for jeg blir lykkelig av svært mye av det jeg kjøper; Leiligheten vår, reiser, møbler, pynteting, Iphonen, mac-en, bøker, klær, smykker, vesker, sko, god vin, mat, blomster, kosmetikkprodukter og masse annet.... Blir lykkelig både av selve søkeprosessen før jeg kjøper, selve shoppingen og å ha og av å bruke tingen, jeg. Det er nesten lettere å ramse opp ting jeg kjøper som jeg IKKE blir lykkelig av (vanlige greier på et supermarked er det jeg kommer på først). |
|
|
|
|
|
#48 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for penger
Helt enig. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHundene våre |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerFerieturene.
|
|
|
#51 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerKameraet og turutstyr er vel det dyreste jeg har som faktisk gir meg mye glede. Hunden kommer nok på nummer to.
|
|
|
#52 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerLykke er et par nye sko i ny og ne
|
|
|
|
#54 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerVaskehjelpa og bilen (hater å vaske, elsker å kjøre bil). Jeg er kommer nok innenfor kategorien "mennesker som driver med retail therapy" også, for jeg blir tilnærmet lykkelig av å kjøpe nye sko/klær/vesker/solbriller. Jeg er blitt bedre til å begrense meg der de senere år.
|
|
|
#55 |
|
Rockesøster
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerDette var en vanskelig øvelse. Jeg liker Iphonen og maccene mine, men kun fordi de gjør jobben min lettere. Bilen er grei nok og jeg blir glad av at den er elektrisk. Huset er bra nok det, men jeg går ikke rundt å kjenner lykkefølelse fordi jeg bygde det, liksom.
|
|
|
#56 |
|
Trøtt
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerDet er mange materielle ting jeg blir glad over, men i de fleste tilfellene er det flyktig men intens lykke. Jeg kan bli intenst lykkelig over er fantastisk måltid med gode viner enten sammen med mannen min eller oss sammen med gode venner. Det er kjøpt lykke jeg setter høyt.
|
|
|
#59 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for penger
Jeg er litt omvendt, jeg liker ikke så godt å handle ting, og blir ofte mer og mer glad i tingene mine over tid. Altså, en helt ny silkebluse eller pusemjuk ullgenser er noe helt spesielt, men for sko og vesker og jakker og solbriller får jeg et par favoritter som jeg utvikler langvarige, kjærlige forhold til.
|
|
|
#60 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg elsker senga mi, tempurputa og dyna mi, det er så fantastisk gode å legge seg og jeg kjenner på en takknemlighet hver kveld for at jeg kan legge meg og vite at ungene mine sover trygt på loftet og hvor heldig jeg er som bor i Norge. Selv om jeg stadig vekk klager over været.
|
![]() |
|
|