|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hus og hjem - alt på stell?Håndklærne glemte jeg. Alle hånd-håndklærne er i samme serie fra IKEA, to ulike farger. Byttet ut alle for noen år siden, da alt jeg hadde var slitt.
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Hus og hjem - alt på stell?
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hus og hjem - alt på stell?Generelt ryddig, jeg kunne tenkt meg det ryddigere enn det resten av huset gidder å følge opp. Jeg har like tallerkner til alle i huset til alle måltid. Har vi gjester, kan jeg dekke til 12 med likt middagsservice. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Hus og hjem - alt på stell?Men jeg har finservise til 24 da. Og juleservise. Litt dannet er man tross alt
|
|
|
|
#11 |
|
|
Hæ?? Burde man det?
|
|
|
|
#12 |
|
can-jur
|
Ikke i min bok. Men jeg vet at enkelte får vondt i hjernen av det. Men å kaste et fullgodt dynetrekk fordi putetrekket er ødelagt? Helt uaktuelt. Det har jo ingen betydning. Dobbeltsengen har aldri noen sinne hatt like trekk. Så mye ekstra tid har jeg ikke i livet mitt at jeg gidder det.
|
|
|
|
#13 |
|
|
Så den gangen en tidligere kjæreste beklaget at han ikke hadde like sengesett til begge dynene første gang jeg overnattet hos ham, tullet han kanskje ikke...
|
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sikkert ikke. Det ødelegger jo hele legge seg-opplevelsen med forskjellige trekk. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Nei, man bør ingenting. Men jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Da har du jo minst 10 like tallerker.
|
|
|
|
#17 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Å finne er noe helt annet enn å kaste, da. Om et putevar her går i stykker, bruker jeg et annet når jeg tar på dynetrekket som mangler. Vi har flere løse putetrekk.
|
|
|
#18 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hus og hjem - alt på stell?Mitt middagsservise til 12 har jeg fått til jul og bursdag gjennom flere år. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hus og hjem - alt på stell?Jeg har en stil: kaos-stilen.
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Sv: Hus og hjem - alt på stell?Har råd og har råd. Hadde det stått om liv eller det var ekstremviktig for meg, hadde vi vel hatt råd. Jeg har ikke pent middagsservise. Vi har IKEA-servise vi bruker til gjester, og bruker "resteservise" til hverdags. Jeg skulle gjerne villet kunne ta meg råd til finservise, men det vil koste mer enn det smaker. Har dog masse matchende glass, siden både mannen og jeg tilfeldigvis fikk glass i samme serie i julegave fra jobben flere år på rad.
|
![]() |
|
|