|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spørsmål til gamle venner
I hvilken sammenheng da?
Ikke sant?
Hadde jeg følt temmelig invaderende om jeg ble spurt om av en tidligere klassekammerat jeg plutselig møtte på gata/fest/skolens 17. maifeiring/facebook. Save
![]() |
#42 |
ctrl+z
|
Sånn for å konversere da? Eller er du oppriktig interessert i disse svarene?
![]() |
#43 |
Ser lyst på livet
|
Litt for å konversere og for å bryte isen litt, og også fordi det kan være interessant, heller enn de mer personlige spørsmålene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Leser
|
Jeg synes dette var bra spørsmål for å få igang en spennende samtale. Jeg er ikke nødvendigvis så interessert i hva hver-og-en liker å høre på av musikk, men det er spennende å få musikktips og da er et slikt spørsmål en bra start.
![]() |
#45 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål til gamle vennerJeg innser at jeg utdyper litt mer i M2. Sees der. :-)
![]() |
#46 |
finner ut av mye
|
Jeg tenkte i retning av om man skulle ønske man hadde jobbet mer med lekser o.l. altså, for det er noe jeg angrer på at jeg ikke gjorde selv.
![]() |
|
|