|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Eyeliner, mascara, øyenskygge og BB cream. Begynte med mascara og øyenskygge fast når jeg passerte 45. Før det brukte jeg kun eyeliner til daglig.
![]() |
#42 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Primer, foundation, bronzer, øyebrynsskygge (når fargen frå salong har gått ut) og mascara.
![]() |
![]() |
#43 |
Øyboer
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Stort sett ikke noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Ingen ting.
![]() |
#45 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Stort sett glemmer jeg å sminke meg.
![]() |
#46 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?BB-creme, mascara, eyeliner, øyenbrynsblyant, rouge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Øyeskyggeprimer, øyeskygge, kajal, mascara, primer, foundation (ikke i hele ansiktet), concealer, rouge. Går for en naturlig look med litt mer markerte øyne og forsøker så godt jeg kan å "redigere bort" de blålilla posene under øynene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Vanligvis bruker jeg bare en dagkrem for gammel hud, en fra Origin og med solfaktor. 1-3 ganger i uka slår jeg til med en lett foundation over og øysverte, de også fra Origin. Jeg er veldig fornøyd med de produktene, de er lett å få på og av og klisser ikke og roper ikke "oversminket dame i 50 åra som ikke lenger ser hvor mye hun legger på". |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?YSL Top secret BB-krem og maskara. Kanskje litt solpudder.
![]() |
#51 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Eyeliner, mascara og av og till litt rouge.
![]() |
#53 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Mascara,øyenskygge, litt eyeliner, rouge og leppestift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Concealer under øynene, av og til lett pudderfoundation og fikser brynene. Mascara kan jeg ikke fordra og bruker det kun til fest, dvs 1-2 ganger i året, men har heldigvis mørke vipper. Dette tar meg under to minutter. I helgene bruker jeg litt mer tid og spanderer på meg litt blush og kanskje lipgloss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Full pakke hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Alltid dagkrem, men det regner jeg ikke som sminke. Mascara stort sett alltid, men ikke for hjemmekontor og henterunde eller en kjapp tur på butikken.
![]() |
![]() |
#57 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Dagkrem, concealer under øynene, pudder, mascara, kajal og øyenbrynsblyant. Av og til: Bittelitt rouge, øyenskygge og lip-gloss. Bruker max. 5 minutter på å ta på meg mitt offisielle ansikt om morgenen. I helgene bruker jeg som regel ikke sminke, med mindre jeg skal i selskap e.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Concealer, BB-cream, eyeliner, maskara og rouge. Noen ganger øyenskygge og øyenbrynsblyant. Jeg er så gusten og grå i huden at jeg vil ha litt farge i ansiktet.
![]() |
#59 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Concealer, foundation, rouge, pudder, mascara, bryngele, øyeskygge hvis jeg gidder, lipgloss/leppestift av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Jeg er så skrekkelig lys, at mascara og øyenbrynspenn er et must, ellers ser jeg rett og slett syk ut. Som regel bruker jeg også en diskret øyenskygge og eyeliner. Foundation og rouge bruker jeg kun ved spesielle anledninger, men jeg er fryktelig glad i spreke leppestifter.
![]() |
![]() |
|
|