|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Lurer på om de nå vil gjøre max ut av hvilke ringvirkninger slike ting kan få. Jamfør traileren, der en liten bevegelse fra Sana får store konsekvenser for alle de andre. Det blir spennende å se fortsettelsen nå, og jeg tror ikke konstellasjonen Yousana blir hovedtema.
![]() |
#43 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg tror Sara er travelt opptatt med å lese seg opp på Nooras kontoer. Det er nå passordet blir brukt.
![]() |
#45 |
villende
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg har merket meg at det har dukket opp en @saranors2_ konto. Spørsmålet er om dette er en "fankonto" eller om det henger sammen med serien (evt er laget for at de som ikke følger med IRL skal se hva som står på kontoen). Den inneholder alle innleggene fra den opprinnelige saranors2-kontoen, og ser ut til å ha blitt opprettet i det den gamle ble slettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Sikkert en fankonto. Det finnes også en som er saranors02 som er oversatt til engelsk, har jeg lest (ikke sjekket selv).
![]() |
#47 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Har dere sett alt hatet saranors får på sin konto? Tenk på alle som opplever slikt i virkeligheten. (og hva er det med folk som må hate på en fiktiv konto??)
![]() |
#48 |
Semiaktiv
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Fin insta fra Noora.
![]() |
#50 |
Semiaktiv
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000
Jeg følger ingen, jeg går bare inn og sjekker med jevne mellomrom, når jeg kjeder meg. De oppdateres ikke særlig ofte. Går inn under "profiler" på nettsiden på NRK P3, der det ligger link til de ulike instagram-profilene.
![]() |
#53 |
Semiaktiv
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Åkei. Nok en gang en rekke Skam-klipp som burde havne på pensumlista. Dette burde alle unge se. Konsekvensen av å legge ut dritt på nett uten å tenke seg om. Hvordan man mister kontrollen og det hele fortsetter å leve sitt eget liv på en helt annen måte enn man kunne forestille seg, uten at man har mulighet til å få stoppet det.
![]() |
#54 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Håper ikkje det blir Vilde som får skylda nå.
![]() |
![]() |
#55 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000No er eg nervøs. Hjelpes. Dette kan gå ordentlig galt.
![]() |
#58 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Litt påfallande at Sana ikkje har nemnd ramadan med eit ord. Det har vore mykje snakk om mækkern, om dei skal kjøpe med noko og liknande. Ho seier bare nei. Nå er jo tentamen gyldig grunn til å ikkje spise bursdagslunsj. Men ho seier ikkje at ho faster. Ho takker bare nei.
![]() |
![]() |
#59 |
Librocubicularist
|
Neppe. Ho vil nok presse den skyldige fram i lyset, uvitande om at folk snakker om at mora er "naver eller alkis eller noe".
![]() |
![]() |
#60 |
Semiaktiv
Hun snakker jo ikke så mye med de andre jentene i det hele tatt om dagen, hun ser ut til å holde seg mest mulig for seg selv (i vinduskarmen) i de klippene vi har fått se. Og det er stort sett bare Noora som prøver å snakke med henne, og da svarer hun kort og nebbete. Den eneste på skolen hun ser ut til å ha en ok tone med om dagen er Isak.
![]() |
|
|