Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I hvilket stjernetegn er du født?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-07, 13:45   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er født i Skorpionens tegn, men det interesserer meg egentlig ikke noe særlig.

Broren min er født i Jomfruen, og det var det skikkelig gøy å mobbe han for når vi var i tenårene; "Dette er lillebror. Han er jomfru." Særlig til litt pene og perifere venninner av meg. ........ hi, hi; så slem jeg var. Kanskje det er typsisk for skorpioner?

Gammel 09-07-07, 14:08   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er tvilling, men aner ingenting om accendanten min. Av det jeg har lest så stemmer mye om tvillinger på meg. Ihvertfall tar jeg til meg alt det positive...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 14:24   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er kreps. Hard utenpå og myk inni.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 00:08   #4
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg er Løve med ascendant i Løven. Har heldigvis månen i Steinbukken, ellers hadde jeg antakelig ikke vært tilsnakkendes.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 00:27   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt sikkert en typisk "sun in aries, moon in pisces, ascedant in sagittarius, jupiter in the third house, neptune conjunct ascendant, moon in the third house, venus in the third house, sun in the fourth house, saturn in the seventh house".

Gammel 10-07-07, 08:21   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vekt, men om jeg er en typisk vekt aner jeg ikke.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 20:15   #7
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg er Vekt og dulter bare på Him.
KJenner meg igjen i veldig mye av vektens egenskaper.
Også er de vistnok veldig vakre.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er vekt, men om jeg er en typisk vekt aner jeg ikke.

Viser bare til Obelix sitt innlegg. HALLO!! Vi vekter er veldig vakre, hva mer må du vite for å være sikker på at astrologi stemmer?

Gammel 11-07-07, 15:41   #8
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Jeg er født i vannmannens tegn

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 16:38   #9
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er Skytte og kjenner meg igjen i mye, men kan kjenne meg igjen i mye av det andre og egentlig.
Tror ikke så voldsomt på det nei, det er mer morsom underholdning.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 00:49   #10
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skytte med ascedant i skytte (ifølge nevnte nettside).

Mye passet i grunnen bra. Mannens passet svært dårlig.

Gammel 12-07-07, 17:09   #11
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vær her. Typisk i den forstand at jeg går min egen vei, og har litt problemer med å forstå at ikke hele verden er som meg... Temperament derimot mangler jeg, men det er kanskje steinbukk ascendanten som slår inn?

Og til dere rotete jomfruer - det er en missforståelse at alle jomfruer har støv på hjernen! De fleste jomfruer liker orden og systematikk på ett eller annet område. Det kan være at man må ha det ryddig og ordentlig i huset, men det kan like gjerne være at man er ordentlig og ryddig i utseende og klær, eller at livet må være forutsigbart og planlagt eller at man har full kontroll og system på jobb osv osv Kommer an på hvilke områder som er viktige for deg.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 16:14   #12
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er vær, og mannen skytte. Skal visst passe godt sammen.. Det er det eneste jeg vet om stjernetegn..

Gammel 14-07-07, 17:27   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Løve med ascendant i skytten. Og nei. Jeg tror ikke på dette.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.