Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGPjr - når ta shuttlebuss og praktisk info ift Telenor arena

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-17, 14:26   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGPjr - når ta shuttlebuss og praktisk info ift Telenor arena

Ja, eg og reagerte på at alle gjekk. Ordentlig kjipt for vinnaren og for oss som ikkje hadde det travelt. Var ikkje slik i spektrum, så det var sikkert for å komme først i shuttle-køen.

Dei var ordentlig flinke, mave. Veldig smooth.

Eg fekk med ei flaske vann og smågodt inn, sjølv om dei sjekka veska mi. Det har eg fått før og, så eg rekna med det skulle gå bra. Dei ser vel ting litt an? Det er jo ikkje Metallica-konsert med fulle folk og greier dette her.

Gammel 05-11-17, 15:38   #2
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg reagerte også på det at så mange gikk tidlig, og syntes heller ikke det var noe fint. Kanskje det hadde hjulpet om arrangementet var tidligere på dagen slik at det ikke var så om å gjøre å komme hjem så fort som mulig med de små barna? Det er jo tross alt et arrangement rettet mot barn.

Ellers gikk det meste smooth for vår del og. Vi tok toget til lysaker og buss derfra, det gikk greit. Vi var der veldig tidlig, og kunne nok ha dratt senere - vi fikk i overkant mye venting.

Gammel 05-11-17, 15:41   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

En time tidligere hadde vært supert. Vi satt på enden av en rekke, rett ved døren og prøvde å gå veldig ubemerket ut. Hadde ikke gjort det om vi satt sånn at vi forstyrret veldig. Jeg gruet meg veldig til hjemveien. Spesielt den km fra Jernbanetorget til leiligheten.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-17, 21:01   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg reagerte også på det at så mange gikk tidlig, og syntes heller ikke det var noe fint. Kanskje det hadde hjulpet om arrangementet var tidligere på dagen slik at det ikke var så om å gjøre å komme hjem så fort som mulig med de små barna? Det er jo tross alt et arrangement rettet mot barn.

Ellers gikk det meste smooth for vår del og. Vi tok toget til lysaker og buss derfra, det gikk greit. Vi var der veldig tidlig, og kunne nok ha dratt senere - vi fikk i overkant mye venting.

Joda men da hadde det krasja med dagsrevyen, og den er hellig på NRK.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.