|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg skal gå mer på kino.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Nyttårsforsett 2018
Fint forsett!
Kan anbefale matplanlegging her - vi har brukt ett år (eller litt mindre, men vi tilbakeførte) for å kategorisere forbruket. Var ganske greit, vi betaler veldig mye med kort. Kontanter og vipps er litt verre å holde koll på ... Og hos oss er det mat som er den store utgiften (etter huslånet, da. Definitivt størst). Mye spart (både penger og miljø) på å titte der. Har akkurat hatt rislapper til kveld. Gode! Og så forsvant alle grøtrestene fra middagen.
Ja, jeg håper inderlig jeg blir avhengig. Det kommer virkelig til å bli lettere å gjennomføre da.
Fantastisk fortsett! Heier på deg!
|
|
|
#4 |
|
Superbasinella
|
Om du aldri har prøvd yoga før så er det fint å begynne med nybegynnertimene. Da får du inn det grunnleggende, som feks. solhilsen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg finner ikke et eneste felt der jeg har forbedringspotensiale av betydning. Felt der jeg har lyst til å bli bedre på, that is. Til tross for tragisk resultat har jeg f.eks intet brennende ønske om å bli flinkere å vaske vinduer. Det betyr for lite. Andre ting? Næh. Kanskje jeg bør jobbe med selvinnsikten? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Nyttårsforsett 20182017 har vært litt sånn zombieår for meg.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 05-01-18 kl 15:15. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg skal leve mer nøysomt. Som i forbruke mindre; kjøpe brukt, lokalt og etisk om jeg må ha noe, bli flinkere til å bruke rester, planlegge måltider og huske fryseren. Også skal jeg invitere fler på besøk.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Nokså like ting som jeg har. Så i dag har jeg lånt masse glass og dessertskåler til nyttår i stedet for å kjøpe.
|
|
|
#9 |
|
♡
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg tok en sjefsavgjørelse i november og booket 25 PT Duo-timer til mannen og meg. Det er noe av det lureste jeg har gjort. Vi er begge kommet i utrolig mye bedre form på to mnd. og dette er vi begge klare for å fortsette med. Så når de timene er oppbrukt skal jeg klare å finne pengene til nye 25.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Her går det bra. Har stort sett bare drukket vin i helgene, sluttet å kjøpe kartonger.
|
|
|
#12 |
|
One of These Days
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Tja, forsetter eller nesten mer som mål. Jeg skal trene, og gjerne mer enn det jeg fikk gjort i 2017. Skal lese flere bøker, strikke mer og bli flinkere til å fortelle folk rundt meg hva de gjør som er bra. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg skal skrive hver dag. Har snart skrevet ferdig førsteutkastet til krimromanen min, og skal være med i en barnebokkonkurranse med frist 1. september.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsforsett 2018Jobbe mindre
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg har tenkt på at jeg bør komme i gang med skikkelig trening. Så i dag har jeg meldt meg på yogakurs hos en bekjent. Da blir det ikke så lett å sluntre unna. Jeg er spent, men tror det blir bra.
|
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2018
![]() |
Sv: Nyttårsforsett 2018I år vil jeg definitivt hvile minst en uke med hele familien i Egypt, siden i fjor jeg ikke hvilte i det hele tatt. Og jeg vil slå jackpotten inn. Og mer er ikke nødvendig. Vel, at alle slektninger og venner var sunne og glade Sist redigert av Skilpadda : 27-02-18 kl 00:44. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Leser
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Ja, hvordan går det med dere?
Er glad jeg meldte meg inn i 3T - veldig fint med en stor kjede, skulle tro det var lett å sette av en fast time til trening, men det er alltid noen slektninger å ringe, konserter å høre på, ungdommer å kjøre etc så det å sette av et fast tidspunkt hadde vært vanskelig.
Har prøvd! Det var gøy. Note to next time: Ikke ha på briller - var jo så svett at de ramlet av og jeg klarte ikke å se instruktøren. Det vanskeliggjorde prosessen, fårråsidetslik.
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg skulle begynne å trene.
|
|
![]() |
|
|