|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Og lørdagsunderholdning på TV. Det er litt kjipt at vi ikke gjør mer sammen på kveldene, faktisk.
![]() |
#42 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Mine får ikke: masse sunn hjemmelaget mat, påske på fjellet, gode minner med fettere og kusiner og tante og onkel som bryr seg, mange hytteturer med kjernefamilien, pappa som er ivrig på friluftsliv og leking ute og kjæledyr.
![]() |
#43 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Eg tenker at for mine to barn har dei ulike ting eg ikkje har gitt dei. Pragmatiske og materialistiske 02 har nok savna meir åpen lommebok frå mor til å kjøpe dyre, fine ting
![]() |
![]() |
#44 |
can-jur
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Rent og ryddig hus.
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Ski - Både bortover og nedover. De hadde hver sin skipakke fra Obs som de fikk til jul for noen år siden. Thats it. Ingen går på ski i vår familie, ikke har vi hytte på fjellet eller tilgang til hytte, i det hele tatt.
Ellisiv 2 jenter, -02 og -04 Sist redigert av Ellisiv : 07-03-18 kl 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Spør du ungene; Fri flyt av spilletid.
![]() |
#47 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Mine får ikke:
![]() |
#48 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Av det som er vanlig rundt oss så må det være familiehytte å reise til i helger og ferier. Enebolig med utsikt over vannet, fin hage og et rent og ryddig hjem.
![]() |
#49 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Mine får ikke sydenferie, med mor som av medisinske grunner må holde seg unna sol og far som smelter i mer enn 23 grader så blir det ikke det. De får ikke blitt med på alle konserter, vglista og slikt, men besteforeldrene sørger for teater og bibliotek. Telttur får de gjøre når de kan dra alene, og vi har en gammel iPad på deling som ikke blir erstattet når den snart tar kvelden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Epikur
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Mine barn får ingen dyr. De har heller ikke hver sin ipad, men en gammel på deling. De har ikke hytte. De har aldri vært på bamseklubb eller "all inclusive" og de får aldri dra på cruise.
![]() |
#51 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Sånn bortsett fra syden og Disney Land, har vi lite kontakt med deler av min familie. Den delen vi har kontakt med bor langt unna. I tillegg er de sjeldent hos besteforeldrene på farsiden, så de går glipp av overnattinger hos bestemor med kakao og eventyr, slik vi hadde når vi var små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Min får ikke en høyst etterlengtet hund, ikke søsken, mindre turer i skog og mark enn mange andre, og endel færre reiser enn noen, men flere enn andre. Jeg tror ikke han savner noe sånn egentlig, bortsett fra hund. Han er heldigvis veldig lite opptatt av hva alle andre får og har, så det er lite misunnelse og lengten etter ting vi ikke tilbyr.
![]() |
#53 |
Klar
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Det er vel vanlig å ønske barna sine det man har savnet selv, eller hatt glede av selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Vi er ikke så gode på fellestid med TV på helgekveldene. Det er ytterst sjelden at begge ungene har interesse av det samme. Vi har heller ikke venner med barn på samme alder. (Ikke nødvendigvis så negativt - det er jo ikke gitt at ungene hadde funnet hverandre, ei heller er vi så glade i intens sosialisering over flere dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Leser
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Her hvor vi bor føler jeg at "alle andres" barn har:
![]() |
#57 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?De får ikke en mamma med masse energi som finner på mange fysiske aktiviteter, for det må jeg velge bort. Heldigvis har de en far som er litt mer aktiv
![]() |
#58 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Mine barn har blitt lest altfor lite for. Det er sammensatte årsaker til det, og helt forskjellige årsaker for de to barna mine.
![]() |
![]() |
#59 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?Sikkert mye.
![]() |
#60 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?De får ikke særlig med opplevelser i vinter/påske/høstferier, vi arbeider som regel og de må som regel være hjemme alene. (12 og 10 år gammel) Dette føler jeg mange andre barn får oppleve. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|