|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal du i påsken?Vi drar på hytta på lørdag, men jeg drar hjem for jobb mandag/tirsdag. Så blir det noen dager på hytta før jeg drar hjem igjen på fredag. Da skal jeg på fest. Litt familie, litt egentid, litt hjemme og hytte. Blir bra. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva skal du i påsken?Med nyoperert rygg er jeg glad vi ikke hadde lagt så mange planer, men det blir nok kino og byopplevelser innimellom hjemmekos. Og siden vi har omtrent to meter snø rundt huset blir det bålpannekos i gropa vi har gravd i Hagen, og det er jo stor stas hver gang.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påsken?Sånn omtrent ingenting. Akkurat slik jeg liker småferiene best.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hva skal du i påsken?Vi skal være hjemme. Barnehage og SFO på jentene mandag og tirsdag, jeg jobber mandag og mannen alle hverdagene. Vi får besøk av mamma, jeg skal treffe venninner, forhåpentligvis ha en date med mannen og ellers blir det diverse familiekos i nærmiljøet. Muligens påskeeggjakt hos svigers. Ingen konkrete planer, det føles helt fint .
Sist redigert av ingling : 22-03-18 kl 19:42. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Hva skal du i påsken?Vi skal være hjemme. Mannen jobber man-ons. Lillebror er i barnehagen man-tirs. Jeg håper få til kino med de to store da. Ellers blir det Tryvann, Østmarka og sløving på oss. Jeg har også lyst på en bytur. Folkemuseet virker gøy. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal du i påsken?Vi skal til hytta til svigermor 100 mil unna. Så blir en overnatting i Trondheim. På hytta blir det langrenn, krim, påskeeggjakt, skirenn med grilling og 1-2 turer til Sverige for å stå på slalåm.
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva skal du i påsken?Til Amsterdam med kjæresten.
|
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva skal du i påsken?Vi blir hjemme frem til tirsdag ettermiddag. Hjemme skal jeg slappe av, sove lenge, gå tur, begynne på fotobok til konfirmanten, strikke, lese og rydde litt i skap og skuffer. Mandag blir det bunadsprøving og shopping, jeg må prøve å få handlet inn litt konfirmasjnstæsj.?Eldste kommer også hjem, og det blir kos å få litt tid som samlet familie igjen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva skal du i påsken?Vi skal ha hjemmepåske i år. Planen var hagearbeid, men tvilsomt om vi gidder å måke først.
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva skal du i påsken?Vi skal til alpene, Val Thorens i Frankrike. Reiser nå til lørdag, håper på soldager. Ungene gleder seg vilt.
|
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva skal du i påsken?Skal til foreldrene mine nå i helga. Så praksis mandag og onsdag, tror jeg, før det blir hjemme alene påske. Gutta skal til x på mandag.
|
|
|
|
#14 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva skal du i påsken?Hah, vi skal også se Ready Player One på IMAX! (Men sjiiit, så dyrt!). Og så skal vi noen dager til Roma. Jeg elsker hjemmepåske, men i år må jeg ha en break, jeg orker ikke denne snøen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva skal du i påsken?Til Hemsedal til systra mi først, og så vere heime. Eg liker å vere heime i påsken, men eit lite avbrekk er kjekt.
|
|
|
|
#17 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påsken?Egentlig skal vi til fjells første halvdel, før familiebesøk på slutten. Men siden omgangssyken trådte inn i heimen i natt, så får vi se hvor mange av oss som blir slått ut og hvor langvarig det blir. Det er helt uaktuelt å utsette seg for slikt uten vaskemaskin og tilgang til kran med varmt vann i nærheten... Passe irriterende, påska er egentlig favorittferien.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal du i påsken?Rette prøver, forberede nytt tema i matte og naturfag. Rett og slett jobbe. I mitt eget tempo. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal du i påsken?Vi skal være i Oslo. Vi skal bruke en god del tid på å rydde og gjøre hjemmet vårt klar til fotografering/visning like etter påske. Men jeg håper jo at vi kan gjøre en del ålreite ting også. Kino, turer i Tryvann, gåturer langs havnepromenaden og sikkert et par restaurantbesøk.
|
|
![]() |
|
|