|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Takk til kronprinsparetJeg har også FULL forståelse for at den rollen an være vanskelig. Men jeg synes det virker som om mors ønsker om privatliv ikke er i overenstemmelse med sønnens ønsker. Forøvrig syes jeg norsk presse er stort sett er veldig greie med ham.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takk til kronprinsparetJeg aner ikke hvordan Marius' jetset-liv med tilhørende privilegier finansieres, men jeg antar at det ikke er gjennom kassajobb, på Rema, slik tilfellet er for mange unge voksne i studietiden. Dersom mamma finansierer, altså oss, synes jeg dette er mer interessant å få vite mer om enn hva damene hans bedriver tiden med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Sv: Takk til kronprinsparetDen gjengen der er gjerne faste gjestelistefolk som blir sponsa med gud vet hva av greier for å kaste glans over evenementer av ymse sort. Så det er ikke sikkert Marius betaler for hverken Dom Perignonen eller drivstoffet til yachten selv, lissom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Takk til kronprinsparet
Han er 21. Jeg er glad min mor ikke hadde et talerør ut i offentligheten til å kommentere livet mitt med da jeg var 21.
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men litt sært at han velger å selge svært dyre vesker etc fra adresse "Slottet" hvis han ikke ønsker å være en del av offentligheten...
![]() |
#49 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Mer dumt enn sært, spør du meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Yes, we can!!
|
Å bo og leve i sus og dus i Santa Monica og London er kjempedyrt. Å leve der uten å leve i sus og dus også. Også når noen sponser champisen din. Og om man velger å være i sfæren "jeg er så kjent at folk spanderer lyx-greier på meg", så velger du også å leve med oppmerksomhet.
![]() |
#51 |
|
Ja, jeg skrev da ikke noe annet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Begynner å bli? Han er like gammel som min yngste, og det er en god del år siden Yngste ble opplyst om ansvar for egne handlinger. Så ja, enig med du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Takk til kronprinsparetJeg er enig i at han nå er voksen, men synes ikke dere dette lukter veldig av kronprinsparets personlige mening og ikke nødvendigvis hans egne? Om det virkelig var slik ville han jo skydd offentligheten, hvilket han ikke gjør.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Takk til kronprinsparethttps://www.dagbladet.no/kultur/slot...enger/69693412
![]() |
#56 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Takk til kronprinsparetJeg må innrømme at jeg likte kommentaren i Aftenposten i dag.
![]() |
#57 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Takk til kronprinsparetJeg liker også den i Aftenposten. Oppsummerer mye av det samme som er skrevet her.
![]() |
#58 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Takk til kronprinsparetGod kommentar.
![]() |
#59 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Takk til kronprinsparetTakk for lenke. To the point. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Takk til kronprinsparetJeg reagerte for øvrig også på uttalelsen om at kjæresten er "hardt arbeidende", som en motsetning til å være glamourmodell/Playboy-modell. Selv om hele konseptet glamourmodell framstår for meg som både tvilsomt, uforståelig og unødvendig, så tviler jeg ikke et øyeblikk på at modellene der er like hardt arbeidende som modellene til de store motehusene. Jeg tror modellyrket generelt er både hardt og krevende, uavhengig av mengden klær og hvilke stillinger man poserer i.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 11-04-18 kl 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|