|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Hårfjerning og mer eller mindre sporadisk sminke, bruker kun mascara og kanskje litt foundation/rouge til hverdags. Alt sammen veldig reversibelt. Jeg har aldri farga håret, og det eneste «inngrepet» jeg har gjort er hull i øreflippene. Det mest uekte er vel synet mitt - jeg bruker kontaktlinser daglig.
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?
Hårfjerning på legger og i armhuler, napping og farging av bryn når jeg klipper håret. Har mascara en gang i blant, går litt i perioder.
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er «uekte» på deg?Mascara hver dag, svært sjelden mer. Barberer armhuler og bikini hele året, leggene om sommeren. Striper håret med ujevne mellomrom. Hull i øra og 2 tatoveringer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Dette kunne vært meg.
|
|
|
#6 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg farger hået, fjerner hår her og der, har hull i ørene, bruker sminke nesten hver dag (avhengig av maskara og lebestift). Ingen kirugiske inngrep, men gjennomgår for tiden laserbehandling for å fjerne generende hårvekst.
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg gjør som nevnt lite for å fikse utseendet mitt i hverdagen, utovver å være ren, ha gredd hår og hele klær som passer sammen. Slik er det på grunn av tre ting:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg barberer legger sommerstid og armhuler året gjennom, striper håret av og til, napper bryn og «skjegg». Bruker sminke når jeg har lyst, men går som oftest uten.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Det hender jeg farger håret (blå striper de siste par gangene, men over et år siden sist), og det hender jeg farger øyebryn og vipper (en måneds tid siden sist). Om sommeren pleier jeg å barbere armhuler og legger. Jeg napper enkelthår i ansiktet og i underkant av øyebrynene.
|
|
|
#11 |
|
Kidding, right?
|
Signerer det meste her, bortsett fra at jag alltid sminker meg på jobb og fest. Og så har jeg akrylnegler, og bruker vippeserum. Har lyst til å prøve vippeextensions, men det er så pes å skulle være avhengig av nok en fast avtale i hverdagen...
|
|
|
|
#12 |
|
can-jur
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg har kunstig hofte.
Sist redigert av Floksa : 15-04-18 kl 17:59. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg har jo et ganske nytt kne i plast og titan.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg barberer armhuler, legger og kjønnshår så fort det vokser ut. Bruker sminke når jeg føler for det. Ikke hver dag, men ikke langt unna. Jeg sminker meg for å føle meg vel, ikke for at jeg nødvendigvis skal treffe andre. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva er «uekte» på deg?Barberer armhuler og alt nedentil minst to ganger i uken, men ikke legger (det har jeg aldri gjort). Ikke napping av bryn heller. Ingen sminke, annet enn til fest type bryllup. Kanskje jeg tar på mascara på vanlig fest/sammenkomster. Jeg bruker leppepomade som er blank (Blistex) og ved litt pynting gloss med diskret brun eller lys rosa-tone. Ingen hårfarging. Har hull i ørene, og bruker ørepynt hvis jeg skal ut, men ikke hvis jeg kun skal i butikken å handle liksom.
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva er «uekte» på deg?Barberer relativt sesongbetont armhuler og legger.
|
![]() |
|
|