|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Når mor forlater barnet sitt ...
Du har visst fått for mye regn i sommer. Du har sjelden sagt så mye dumt på en gang som du har gjort de siste dagene.
|
|
|
#2 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når mor forlater barnet sitt ...ørSom sagt- først og fremst tror jeg det kommer an på personligheten til barna. Noen barn tåler sikkert fint å tilbringe veldig lite tid med den ene forelderen. Jeg tror ikke at mine ville gjort det, og ingen av oss voksne ville greid å plutselig være borte fra barnas liv så mye.
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Nei, det er enn lose - lose situasjon uansett. Jeg hadde ikke klart den ene eller den andre ordningen, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
En løs-løs situasjon?
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er vi i hvert fall enige.
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Når mor forlater barnet sitt ...Jeg syns ikke ordningen der ungene bare har pappa (evt. mamma) som en besøksperson er OK uansett alder, så der blir vi nok ikke enige. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Javel. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Når mor forlater barnet sitt ...Jeg tar det ikke personlig. Du kjenner ikke meg og det bryr meg ikke hva du tror om akkurat meg. Det irriterer meg bare med så bastante holdninger til hvordan andre innretter livene sine. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Du står da like fullt på ditt du også. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Når mor forlater barnet sitt ...Jeg har aldri sagt at 50/50 er det beste for alle. Jeg skjønner jo at det fins mange som ikke kan få det til eller ønsker det og barn det ikke passer for. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når mor forlater barnet sitt ...Både jeg og mannen har skilte foreldre. Mine foreldre var gjennom en årelang rettsak for å få omsorgen for meg og brodern. Jeg vet i hvert fall at de begge ville. Mannens mor tok med seg yngstedatteren og lot de to sønnene bli igjen hos pappaen. Å gjøre dette hadde for meg vært helt utenkelig, og mannen har nok ikke helt tilgitt henne enda.
|
|
![]() |
|
|