|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hva er mest intimt? | |||
| Kløft |
|
85 | 80,19% |
| Barfot |
|
7 | 6,60% |
| Noe helt annet - spesifiserer i tråden |
|
14 | 13,21% |
| Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Svarer ut i fra at jeg tilbringer helga i med en haug mennesker, ink meg sjøl, som går rundt barbeint, og at jeg sjøl ikke bruker sokker før jeg absolutt må og tar av dem så fort anledningen byr seg, er svaret mitt sjølsagt kløft.
|
|
|
#3 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Jeg vil heller se kløft enn tær, altså.
|
|
|
#4 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Her om dagen var det en dame på toget som vippet av seg sandalene, og la sine bare ben oppi setet ved siden av. Siden hun satt i ett av de der fire-seter-rundt-et-bord-områdene, så ble det veldig synlig.
|
|
|
#5 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Ingen er intime. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?
Nei, der er jeg også egentlig.
|
|
|
#9 |
|
♡
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Jeg synes kløft bare er intimt om det velter ut med pupp eller utringningen går til navlen.
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Jeg affiseres ikke særlig hverken av kløft eller tær. Ingen av delen er velkomne I maten min, men ut over det må folk få gjøre som de vil. Også med ustelte tær. Mine tær bor i gummistøvler 5-10 timer hver eneste dag året rundt. Og har aldri vært i nærheten av hverken fil eller lakk. Om noen vemmes av mine bare tær er det en utfordring de eier 100% selv.
|
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Jeg tror for øvrig du er et offer for din egen tabloidisering.
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Det var faktisk ikke ment som tabloid en gang
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Men jeg tror de fleste har svart ut fra «bare tær» (som man jo har i sandaler), og ikke «barføtt», som det høres ut som du egentlig mente?
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Ja, det sto "barfot" i HI (var ikke sikker på om det var et ord, det er kanskje barføtt som er ordet, da? Er vant til å bruke det muntlig, men ikke skriftlig)
Skjønner at det ut fra overskriften kunne leses som at man ikke har sokker i sandaler ol, men det er jo gøy med diskusjoner og litt tvetydighet gjør definitivt trådene lengre - og med masse sidengrener!
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Personlig skulle jeg ønske ingen viste kløft i offentlighet unntatt på badestrender og i svømmehaller. Tær gjør meg ingenting, men jeg ville nok opplevd det som snålt om noen gikk barbeint på jobb. Mange hos oss går i sandaler og det er null problem. Jeg tror det er verre for dem at jeg går med ankelsokker i birkenstock'ene, men jeg kan virkelig ikke fordra å være barfot, så det må de bare leve med.
|
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Jeg er helt enig i at forsømte føtter med store utfordringer, neglsopp og inngrodde negler ikke er lekkert, men jeg synes ikke de skal miste retten til å gå i offentligheten.
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Jeg synes det holder lenge med klippede tånegler og ellers normal hygiene.
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Klart det er uvanlig å valse rundt barføtt..? Jeg ville helt klart stusset på det om noen hoppet på bussen barfota, eller gikk rundt på kjøpesenteret helt uten fottøy. Det ville vel de fleste reagert på, og det er noe helt annet enn å gå i sandaler/åpne sko. Men skjer det virkelig i den grad at det kan stilles opp mot utringninger!?
|
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Hva mener du med «stilles opp mot»?
|
![]() |
|
|