|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)
Tja...Egentlig var det vel det. Men jeg tror ikke noen av oss er spesielt merket av det i dag...Eller? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Et år eller to. Jeg er 68-modell.
|
|
|
#3 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Ikke sant? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Tror du ikke vi er "merket" av det? Jeg tror vi blir det, ikke at vi tar skade, men at vi blir formet og påvirket. For meg var Romantikk det første møtet med beskrivelser "kjærlighet" tidlig i tenårene. Bladet ble lest fra første til siste side, innholdet slukt. Spalten til Sandra var utrolig interessant kan jeg huske |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)Eg ville nok aldri kjøpt Top-skuledagbok til ein 8 åring....
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)Jeg trodde ikke skoledagbøker var ment for småskolebarn og ville aldri kjøpt en til en åtteåring. Da jeg jobbet i bokhandel så ville jeg sagt i fra om noen lurte på om dette var en fin gave for en åtteåring. Her tror jeg tanten og Rimijenta har bommet fullstendig i forhold til målgruppen for Topp-skoledagboken.
|
|
|
#7 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)Jeg og venninnene mine var nok ikke stort eldre enn 10-11 år da vi slukte slike spalter med stor interesse. Jeg tror ikke vi tok skade av det, snarere tvert imot. Tross alt er denne typen informasjon å foretrekke fremfor hva ungene enkelt kan finne på nett. Men jeg ville nok ikke valgt Topp skoledagbok til en åtteåring uansett, det finner flere som henvender seg til et yngre publikum. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Sv: Skoledagbok med sex-innhold (BA.no)Jeg trodde skoledagbøker var ment på 12-18 årsalderen, jeg. Det var i hvertfall da jeg hadde skoledagbok. Når man er 12 år tror jeg ikke man tar den helt store skaden av å lese om sex i disse formene. Jeg leste blant annet Sagan om Isfolket da jeg var 12.
|
![]() |
|
|