|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Inspirert av "alkohol i ferie"-tråden. Hva står alltid på bordet?Isvann. Jeg glemmer ALLTID servietter. Alltid.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirert av "alkohol i ferie"-tråden. Hva står alltid på bordet?3 eller 5 kubbelys.
|
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Inspirert av "alkohol i ferie"-tråden. Hva står alltid på bordet?Hvis vi snakker om hva som faktisk befinner seg på bordet slår jeg dere alle:
|
|
|
#4 |
|
villende
|
Sv: Inspirert av "alkohol i ferie"-tråden. Hva står alltid på bordet?Til vanlig står det minst en bærbar PC, som skyves til side når vi spiser. Og mellom en og fire kurver med rent, brettet tøy, lekser under arbeid og et par aviser, samt det som er av ubetalte regninger. Vi har stort spisebord. Så dette tar opp halve plassen når vi spiser, og hele plassen resten av tiden. Bortsett fra når jeg ikke gidder mer og krever at alt ryddes før middag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Inspirert av "alkohol i ferie"-tråden. Hva står alltid på bordet?Tørkerull.
|
![]() |
|
|