|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva trenger førsteklassinger av klær?PÅ vår SFO så var det både mye lek og uteliv. De hadde et digert puterom som de herjet masse i, og kunne fint være ute fra de sluttet på skolen 1230 til de ble hentet 1630. Så her var det i grunn akkurat som i barnehagen på SFO.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger førsteklassinger av klær?Sandalene fra sommeren ble også ofte brukt som innesko om høsten, ja. Greit å forlenge bruken. Kan ikke huske om de trengte gymsko i 1. klasse. Det varierer fra sted til sted.
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva trenger førsteklassinger av klær?De har bare flip flops så jeg må nok kjøpe nytt. De er også heldige og har samme garderobe som Sfo nå i første klasse.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva trenger førsteklassinger av klær?Jeg har hatt vinterdress til begge mine de første skoleårene. Da vet man at de er godt kledd (kompisene dropper fort utebuksa på vei hjem, f eks), og begge har likt at de er førstemann ut (siden dress er kjappere å kle på). Og siden eldstemann begynte på skolen i 2012, så har det ikke vært så mild vinter at jeg synes vinterdress har vært bortkastet. Mine liker ikke å kle på seg så mye under yttertøyet.
|
|
![]() |
|
|