|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?Hvis det er bare feelgood og folk som ikke er så veldig opptatt av musikk, er det antagelig safe å kjøre Topp 40-slagere - Ed Sheran, Imaging Dragons, Kygo, Alan Walker, Rag’n’Bone Man, Sigrid, Astrid S etc. Fornærmer ingen, i hvert fall klarer jeg å blokke det ut.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 24-08-18 kl 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?Kidsa hører på Sommerkroppen og pinne for landet, og den som er helt lik bare om vannski, om jeg skal dømme utfra naboens hjemme-alene-fest her om dagen. Høyt. Lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?Jeg vet ikke om jeg definerer Karpe Diem som ny musikk heller. De har jo tross alt vært artister i over 15 år, og jeg hører på alt de har gitt ut.
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?
Jeg bruker det også om begge deler. Jeg vil ikke si at Roxette, Rolling Stones og U2 er ny musikk, selv om de skulle finne på å gi ut et album nå. Samtidig finnes det artister som har holdt på siden samme årstall som gir ut musikk som jeg kan kalle ny. Det er noen nyanser der det er vanskelig å forklare. Det trenger ikke være helt nyskapende, men ha et relevant sound.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er litt sånn jeg også tenker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
One of These Days
|
Jo, jeg bruker jo uttrykket ny musikk om den type musikk også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?Jeg blir fest-happy av å spille Mika og Violet Road. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?Jeg skiller nok mellom nye sanger/plater og ny musikk.
![]() |
|
|