Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Mollys nye kolleksjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 09:37   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg har veldig lyst på denne!

Så om noen vet hvor jeg kan få tak i den i butikkene så gi meg beskjed!

Den er nydelig, og ser utrolig deilig ut å ha på seg. Men jeg aner egentlig ikke i hvilken sammenheng. Hjemme? På fest?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 09:51   #2
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Til fest tenker jeg? Både formelle og uformelle anledninger kanskje. Den ser både pyntet og passe pyntet ut

Gammel 12-08-07, 11:03   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Den er nydelig, og ser utrolig deilig ut å ha på seg. Men jeg aner egentlig ikke i hvilken sammenheng. Hjemme? På fest?

Jeg kunne veldig gjerne brukt en slik kjole på jobb
Den var nydelig

Gammel 12-08-07, 11:19   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

.....

Sist redigert av Isa : 06-01-08 kl 21:13.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 10:44   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

De har den på http://www.tintinofscandinavia.com/ i rødt, men det var jo ikke akkurat det du ønsket.

Gammel 13-08-07, 19:06   #6
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den er nyydelig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 19:16   #7
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg kikket på klærne på OM siden og dert var ikke mye jeg kunne tenkt meg,dessverre.

Men den lange silkekjolen over her og Mim's strikkekjole syns jeg var blandt det fineste.

Om noen vet hvor jeg kan få kjøpt den lange kjolen,så hyl gjerne ut

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:14   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 11:21   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Noen som forresten vet om noen butikker i Norge som har fått inn noen OM klær?

Jeg venter på bestillingen min fra Folkart, så jeg vet jo at det er litt i tidligste laget, men kan se på www.tradera.com at folk har begynt å kjøpe (og selge!) høstkolleksjonen.

Gammel 12-08-07, 11:38   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lurer på om noen av dere har tunikaer eller strikkejakker fra tidligere kolleksjoner å selge . For der var det mye fint... men jeg har problemer med å finne noe i høst-/vinterkolleksjonen.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 11:54   #11
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Og str.? Noen som vet sånn ca. hva str.2 osv.. vil si når det gjelder OM-klær?

Gammel 12-08-07, 15:53   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Og str.? Noen som vet sånn ca. hva str.2 osv.. vil si når det gjelder OM-klær?

Ca str.M

Gammel 12-08-07, 15:58   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror dette er første gangen at det var MANGE plagg jeg kunne tenkt meg.

Gammel 12-08-07, 16:02   #14
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også lyst på veldig mye. De "Huset på prærien"-kjolene feks. Og julekjolen til Mim var det første jeg la merke til (begynte nederst på billedserien bare for å være annerledes) - helt enig, den må være nydelig å ha på! Silkestoffet nederst er nok det samme som på silkekjolen min fra i sommer; dvs tynn "sjal"silke.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 14:06   #15
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He,he - "alle" vil ha julekjolen til Mim!
Måtte le, for plutselig så jeg for meg FP-julebord hvor alle damene troppet opp med ull&silke OM-kjolen!

Gammel 17-08-07, 15:56   #16
Alioli
Fullverdig medlem

Alioli sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Alioli er litt kul
Standard

Med fare for å bli forhatt, mislikt, kastet ut, kastrert, mobbet, nedverdiget, blokkert, spammet og tja... noe mer...

Noen av de klærne der var rett og slett støgge, liker dere slikt altså? Ikke rart jeg fikk dårlig utslag på FP-testen

Gammel 17-08-07, 16:07   #17
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alioli, her.

Med fare for å bli forhatt, mislikt, kastet ut, kastrert, mobbet, nedverdiget, blokkert, spammet og tja... noe mer...

Noen av de klærne der var rett og slett støgge, liker dere slikt altså? Ikke rart jeg fikk dårlig utslag på FP-testen

Kan du vise til spesifikke plagg du synes er stygge, samt de du(?) synes er fine? Interessant å høre en manns mening også.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:46   #18
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alioli, her.

Du er ikke alene om å syns det.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 10:29   #19
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

SIS er litt kul
Standard

Er splitrende ny her inne ( Har erfaring frå SM/NM/BP )

Men synes det var så kjekt med et motehjørne, og spesielt når det handler om Odd Molly !

Har allerede investert i :

og

og

SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 10:41   #20
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Altfor mye fint.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.