Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 14:04   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Hun er visst synsk også.

Javel, javel.... Det er ganske spesielt, det må innrømmes. Vi har nok gått glipp av mye spennende på alternativmessen.

Gammel 24-07-07, 14:21   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Hmmm... det virker kanskje litt uprofft å ikke ville kommentere en skole som man nettopp selv har vært med til å starte opp ? Og for 24.000 i året får kursisterne vel privatundervisning ?

Sorry, men jeg kan ikke ta dette alvorligt . Det virker nå mest for meg, som om Märtha (og Ari) har for mange lommepenge og for mye fritid.

Men så var det nok heller ikke meg som var målgruppen her. Viva la Revolución !

Gammel 28-07-07, 00:39   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Når det gjelder lokale...ut fra deres ønsker, burde vel slottet passet bra??

Sitat:

Hvis du vet om et lokale til salgs, gjerne en leilighet, som er regulert for næringsdrift med et stort rom som kan romme opp til 30 personer og 3 små rom til enkeltbehandlinger, som har et lite kjøkken, tregulv, gjerne peis, mye lys og en hyggelig bakgård med beliggenhet sentralt i Oslo, så er vi interessert.

slottsparken er vel en fin bakgård, eller?

Gammel 24-07-07, 14:23   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også for så vidt hun virker modig. Og ravgal.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 15:08   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fniser litt:

Jeg husker særlig en gang jeg traff en fremmed dame da jeg var liten. Jeg gikk bort til henne og sa at hun ikke trengte å være lei seg for mannen sin, det går nok bra med dere. Damen fikk hakeslepp og lurte på hvem det var som hadde sagt dette til meg. Det ble stor oppstandelse, og mange redde voksne, for det var jo ingen som ville at hun skulle tro det var dem som hadde sladret.

Jeg ser for meg alle de redde voksne, kongen og dronningen og alle livvaktene som løper rundt seg selv og benekter at de hadde sladret til den lille piken.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 15:35   #6
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Antroposofene infiltrerer....Jeg skuer inn i sjelen og ser solen lyse meg midt i ræva.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 16:02   #7
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Nå er ikke innavl kjent som det sunneste for personlig utvikling og kogniniv evne, prinsessen føyer seg inn i den ganske lange rekken av dem hvis nedarvede priviligeier også innebærer et noe mere alternativt syn på virkeligheten en bare litt, forskjellen på et åpent sinn og hull i hodet er ikke alltid like lett å se.

Men for all del forbanna underholdene og ganske ufarlig, ikke?

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 16:05   #8
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jøje meg, for en hetstråd. :irriterende moralsk.

Men seriøst: Synes dere virkelig at det er greit å harselere med mennesker på denne måten? Prinsesse eller ikke, liksom?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 16:16   #9
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Men seriøst: Synes dere virkelig at det er greit å harselere med mennesker på denne måten? Prinsesse eller ikke, liksom?

Ja.

Altså, nå har ikke jeg rukket å harselere i denne tråden enda, men jeg kunne godt funnet på å gjøre det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 16:19   #10
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Ja.

Altså, nå har ikke jeg rukket å harselere i denne tråden enda, men jeg kunne godt funnet på å gjøre det.

Det tror jeg ikke. Du er for lat.

Gammel 24-07-07, 16:20   #11
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvorfor det?

Hvorfor jeg ikke har rukket å harselere enda? Tja, jeg har vel vært for lat kanskje.

Gammel 24-07-07, 16:21   #12
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Hvorfor jeg ikke har rukket å harselere enda? Tja, jeg har vel vært for lat kanskje.

Hva var det jeg sa?

Gammel 24-07-07, 16:26   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Så får de fordomsfulle sitte der på sin høye hest og fordømme.

Eller de fordomsfulle sitter på sidelinjen og ler litt, mens de sukker oppgitt over manglende kritisk sans.

Gammel 25-07-07, 12:36   #14
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt ikke noe for meg, men jeg synes hun er modig. Hun er jo fullt klar over flestepartens syn på slike saker.

Gammel 24-07-07, 16:24   #15
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva er det, Hattifnatt?

Gammel 24-07-07, 16:22   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Line*.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 17:43   #17
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er flott at hun satser på noe hun tror på, og håper ikke janteloven skaper altfor mye problemer for henne. Hun er tøff!

Klart det finnes et åndelig aspekt i verden, alt kan ikke forklares ved dagens vitenskapelige metoder og materialistiske, overintellektualiserte tankesett. Jeg personlig mener det gir en berikelse i livet å se det slik i hvertfall. Selvfølgelig man kan også klare seg fint gjennom livet uten å anerkjenne noen åndelige aspekter ved det. Men trenger man å rakke ned på de som gjør det av den grunn?

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 21:03   #18
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er kjempeflott at hun tør å gå sine egne veier! Supert!

Gammel 25-07-07, 13:52   #19
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg synes det er kjempeflott at hun tør å gå sine egne veier! Supert!

Og det synes jeg også

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 18:21   #20
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner fortsatt ikke helt hva janteloven har å gjøre med dette jeg...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
engleskole, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.