|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Krysser fingrene for deg, Millen.
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Jeg har plukket opp igjen en artikkel som egentlig skulle vært sendt inn for en god stund siden, men som bare druknet i semesterkjøret. Og så er den en god del bedre enn jeg husket og fryktet, og det er fint å jobbe med den igjen uten fullt panikkjør.
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Jeg gleder meg til stadighet over det samme som deg Nextlife. Småfuglene kommer på fuglemateren hele tiden. Flere ganger om dagen kommer det to ekorn og stjeler solsikkefrø fra fuglene og jeg setter fram hasselnøtter i en liten "ekornmater" i samme tre. Hele sommerhalvåret får vi dessuten besøk av et andepar som vagger opp fra en liten elv vi har bak huset. De våger seg helt opp på terrassen og får brød hver dag. Dådyr har vi jevnlig besøk av og jeg har sett grevling (en tidlig tidlig morgen var det fire stykker på terrassen!) og en gang til og med en elg.
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Å få helg på tirsdag. Jeg jobber en todelt jobb, den ene jobben er å være lærer, så den delen har jeg ferie fra, men den andre jobben har jeg vanlig 5 uker ferie, så jeg jobber 2 dager i uka, og bestemte at jeg skulle jobbe mandag og tirsdag. Nå har jeg fri til neste onsdag.
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Kjøpskontrakt på nytt hus er signert og Helten fikk huseier med på besøk det for å ta innvendige mål. Dermed kan planleggingen begynne. Det er nemlig et hus hvor alt, absolutt alt, innvendig må gjøres noe med. Jeg gleder meg villt til å flytte til et sted hvor det ikke er kraftig veistøy 24/7. Håpet er jeg kan slappe av bedre på kveldene og dermed bli mer nyttig på jobb igjen. Nå må vi bare få solgt den boligen vi har. |
|
|
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Gratulerer med ny bolig Strå.
|
|
#8 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7
Tusen takk Millen. Det skal bli så gøy å planlegge romløsninger, materialer, farger, kjøkken, varmekilder osv. Og hagen, den kan vi ta selv og fixe, alt annet må vi ha folk til. Noe som kan bli spennende nok i og for seg. |
|
|
|
|
#10 |
|
Klar
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Den ansatte i barnehagen til minsten som tar med seg tre sauer på jobb hver dag! Det er litt av en jobb å samle og forflytte tre halvstore lam to ganger hver dag, men hun gjør det likevel, for ungenes skyld. |
|
|
|
|
#12 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Så herlig Timar. |
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Storesøster hadde nest-siste dag på sommerjobb i dag, la frem resultater og fikk masse skryt av kollegene mine for det hun har fått gjort i disse sju ukene.
|
|
#14 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Eldstejenta som fylte 14 år i dag, og hvor utrolig fine ungdommer hun og vennene hennes er.
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7At når eldste og fetteren treffes så er det første de vil gjøre, å dra på telttur sammen. ❤️ Nå camper de på en øy med et lass av pølser og snacks.
|
|
#17 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Siste arbeidsdag før ferien er over, med mindre jeg drar innom et par timer etter å ha signert alle papirer i fm. pantsetting og mellomfinansiering. I går fikk vi bekreftet en bærevegg i nyhuset slik at vi har rammer for planlegging av rom, det gleder jeg meg til å ta fatt på. Og så ble jeg ferdig fra min side med årsmøtedokumentene og regnskapet til Utmarkslaget jeg er med i. |
|
|
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Jobbintervju som gikk bra - så nå er det bare å vente...
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Deilig MC-kjøretime! Har måttet ha lang pause fordi det ikke har vært et ledig sekund i timeplanen min, men i dag hadde jeg så deilig flyt og nå er jeg en del hakk roligere før kommende oppkjøring. |
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Mellomste kom inn på den videregående skolen han hadde som førstevalg.
![]() |
|
|