|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei. Men så lurer jeg heller aldri på hva jeg skal ha på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Stort sett legger jeg fram til meg selv, ja. Unngår helst ting som krever hjernekapasitet tidlig på morgenen. Guttene finner selv om morgenen. 9-åringen tar bare det øverste i klesskapet - joggebukser, t-skjorte og hettegenser er fast antrekk. 16-åringen gjør nok et mer bevisst valg, men han velger selv og han gjør det om morgenen. Hans filosofi er mer "hvorfor gjøre i dag det jeg kan utsette til i morgen", så å finne fram kvelden før, ville vært en karakterbrist.
![]() |
#44 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Jeg legger alltid frem klær. Det er greit å vite at jeg har alt klart om det blir travelt. Og stort sett står jeg opp før mannen, så da er det greit å bare ta en ferdig bunke med inn på badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Jeg burde nok legge frem klær, for det er ikke så sjelden at mannen min sukker tungt over at lyset på rommet blir slått på før han egentlig er klar for å stå opp.
![]() |
![]() |
#46 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Jeg gjør det også kun hvis mannen skal ha en senere start på dagen, det skjer svært sjelden. Har mange klær i sirkulasjon selv, men bruker heller ikke samme antrekk to dager i strekk. Klær i bruk henger på stumtjener eller luftes på henger på gardinstangen. Ikke helt stilig sånn interiørmessig men praktisk og sparer klærne som vaskes mindre.
![]() |
#47 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei, det gjør jeg uhyre sjeldent. Jeg bruker klær flere dager og uansett forstyrrer jeg ingen om jeg må lete fram klær etter at jeg har spist frokosten. Helten står alltid opp før meg. De få gangene jeg har lagt fram noe kvelden før så har jeg endt opp med noe annet uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Klar
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?
Hoho, din mann er vesentlig greiere enn det jeg er! Hvis min mann skal opp før meg, har han værsågod å legge fram klær kvelden før. Innimellom gjør han det faktisk helt uten at jeg må minne ham på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Både og. Stort sett alltid om vinteren for jeg orker ikke stå i minusgrader og finne frem klær. På sommeren kan jeg fint vente til morgenen.
![]() |
#50 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, fordi jeg vanligvis sykler, og da prøver jeg å pakke sekken kvelden før. Ellers hender det at jeg kommer på jobb uten ny truse, sokker/strømpebukse eller BH.
![]() |
#51 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Jeg finner det ikke fram, men tenker det ut, sånn at det ikke henger til tørk på vaskerommet eller ustrøket, om jeg må stryke osv.
![]() |
#52 |
kamerat
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Bare hvis jeg skal dra veldig tidlig (typ stå opp klokka fem), da gjør jeg det for å ikke plage mannen med mer lys enn nødvendig. Ellers aldri.
![]() |
#53 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja. Har ikke så mye å velge i, så det er greit å ha det klart på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Det tror jeg aldri har skjedd. Dagsformen bestemmer hva jeg vil gå med, og den vet jeg jo ikke før jeg våkner.
![]() |
#55 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Av og til. Om jeg deler soverom med noen som kan sove lenger, eller om jeg skal ut av huset uvanlig tidlig og har ungene. Da finner jeg frem til dem også.
![]() |
#56 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?En sjelden gang finner jeg frem elelr tenker på hva jeg skal ha på meg. Stort sett ikke.
![]() |
#57 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?
Ja, da gjør jeg det også. Orker ikke tenke på hva jeg skal ha på meg midt på natten.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja. Ungene plukker selv fra snora, for jeg vasker klær hver dag. Vi har ikke vanvittig mange klær i omløp.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Jeg gjorde det alltid tidligere, da mannen stort sett sov da jeg stod opp. Nå er det motsatt, han står opp mens jeg sover, så da legger han klar klærne sine kvelden før.
![]() |
#60 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Av og til, som oftest ikke. Men jeg tenker ofte på hva jeg skal ha på meg enten kvelden før eller før jeg står opp.
![]() |
Emneord |
skyll-brett-stapp |
|
|