|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #5Når ungdomsskolen sender ut melding om at skolen stenger kl.12 pga. episode på skolen. Sånn felles utsendt sms som ikke kan svares på. De bare har glemt å skrive hvilken skole og den står underskrevet bare med rektor sånn at jeg har ikke navnet på rektor heller og kan se hvilken skole dette er. Pga. flytting av skolegrenser flere ganger av kommunen så har jeg 8.klassingen og 10.klassingen på forskjellige skoler. Skikkelig bra informasjonsflyt. |
![]() |
![]() |
#42 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Gruffetråden #5Foreldrene til barn nr 1 som sendte melding 30 minutter før barnebursdagen begynte med beskjed om hva barnet ikke kan spise.
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråden #5Sånt har jeg også opplevd, Myria. Kjipt, men ikke noe du får gjort noe med. Foreldrene bør tenke.
#44 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Gruffetråden #5
De gangwne jeg har glemt å gi beskjed på forhånd har jeg spurt hva som serveres, slik at jeg kan sende med litt lik mar. |
![]() |
![]() |
#46 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
#47 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Gruffetråden #5Jeg har vært syk siden romjula. Nå orker jeg snart ikke mer vond hals og tette ører.
#48 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråden #5Jeg røyka på festen i går så nå er jeg skikkelig ekkel i halsen igjen. Innmari tåpelig, men da har jeg en slags bekreftelse på deler av halsproblemet mitt. Og på at jeg er en idiot. |
![]() |
![]() |
#49 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Har du ikke undersøkt halsen ennå, krysser fingrene for at det «bare» er røykingen. Lykke til |
![]() |
![]() |
#51 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #5Vinterværet. Skulle ut å løpe i dag, men måtte omtrent krype tilbake etter 250 meter. Holkeføre dag etter dag. |
![]() |
![]() |
#52 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden #5At det jeg har lyst til å gjøre alltid kommer i siste rekke, dvs. det blir aldri gjort.
#53 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråden #5Fortsatt kvalm og uvel etter å ha hatt omgangssyke. Jeg trodde det var over nå!
#54 |
Lesende
![]() Sv: Gruffetråden #5Okay, NAV sine tekniske løsninger nekter meg plutselig å se sykemeldingene mine, ikke bare den nye fra i dag, men alle gamle også. De har jeg jo sett før, så fanden vet hva de/noen driver med. Hvordan skal jeg få sendt sykemeldingen min videre da? |
![]() |
![]() |
#56 |
Lesende
Puh, fant ut av det med nok trykking og prøving. |
![]() |
![]() |
#59 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #5Foreldremøte samtidig som prøvetid for bueskyting. Må på foreldremøte fordi jeg ikke fulgte så godt med for 2 år siden eldste mest sannsynlig ikke skulle starte der. Det stemte jo.
![]() |
#60 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden #5Bane Nor, Vy, innstilte tog.
|
|