|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Leker du med barna dine?Jeg ble av Emma, da hun var mindre, om å slutte å synge nattasang.
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leker du med barna dine?Eg er ufatteleg dårleg på puslespel og lego og sånt, men eg driv mykje fysisk leik saman med lille A. Vi kosar oss begge to når vi klatrar, balanserer,hoppar, dansar og spelar handball og fotball. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leker du med barna dine?Eldste har jeg ikke lekt noe særlig med, hun har lekt fint på egenhånd, men nå som hun begynner å bli større så lager vi ting isammen. maler, tegner, limer syr og strikker. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leker du med barna dine?Vi bygger med Lego og bygger Brio tog sammen av og til. Vi pusler puslespill sammen dersom det er puslespill han ikke helt klarer alene, samt at jeg hjelper til med å perle eller leke med plastilina av og til. Jeg prøver å stimulere ham til å leke selv men jeg liker å være med å leke av og til. Som regel klarer han å engasjere seg selv. |
|
|
|
![]() |
|
|