|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Vi ukeshandler i butikk. Er der når det åpner klokka 7 på morgenen, og da har det bare vært et par andre kunder og noen få ansatte der. Fikk høre at de som sitter i karantene også ble anbefalt å handle tidlig, så mulig vi ikke er så lure som vi trodde, da ...
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Handler på butikken. Til nå har det bare vært jeg som har handlet, og jeg prøver å begrense det til to ganger i uka. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Eg handlar i butikk. Tenker det kan vere greit om dei som er risikogruppene pluss dei som er i karantene kan sleppe å vente ei heil veke på levering av mat fordi vi friske tar opp kapasiteten på levering frå nettbutikkane.
|
|
|
#5 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Jeg bor alene og holdt meg inne fire dager forrige uke grunnet usikkerhet vedrørende allergi vs. forkjølelsessymptomer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Vi handler i butikk. Prøver å begrense det til 2 ganger i uken. (Det gjør vi vansligvis også, så ingen stor endring for oss)
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Vi har brukt kolonial i åresvis, men nå er det så lang ventetid at jeg har tenkt at den må forbeholdes familier i karantene. Så nå er det vanlig butikk.
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Jeg handler i butikk, samme butikk som alltid ellers. Vasker hendene når jeg kommer, går med hanske på venstre hånd som jeg bruker til å åpne kjøleskap/frysebokser og trille kurven, plukker varer med høyrehånd. Handler mandag og fredag.
|
|
|
#9 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Eg handler på kiwi to gongar i veka. Det er ein stor butikk, og sjølv i dag klokka fire var det få folk der. Eg spriter meg før eg går inn, unngår å komme nær folk, og spriter meg to gonger på runden, og før eg set meg inn i bilen att. Grundig håndvask når eg kjem heim, og vasker bankkort og mobil.
|
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Jeg vasker heller ikke varene. Jeg er jo egentlig ikke spesielt redd for å FÅ COVID-19, bare for å spre det.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Handlet du på nett, Trulte?
|
|
|
#12 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Nei...jeg gjorde ikke det. Jeg gikk på butikken litt tidlig på dagen i en stor butikk. Nå har jeg mat som nok rekker et par uker til, så jeg prøver å minimere handleturen. Vi er kun to her akkurat nå, så da går det jo mindre mat.
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Så lenge jeg selv er frisk og har mulighet til å handle selv så gjør jeg det. Jeg handler en gang i uken. Her er det flere dagers forsinkelse på leveranser fra nettbutikk, så jeg tenker at det får være for de som har behov for det.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Jeg handler en eller to ganger i uka. Kolonial leverer ikke her. Jeg ser noen butikker tilbyr levering, men i og med at jeg er frisk, ikke i karantene og ikke i risikogruppe så går jeg i butikken. Har ellers hjemmekontor og treffer ingen andre enn mann og sønn. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?Mens rett utenfor Oslo var det fem dagers ventetid da jeg bestilte tidligere i uken. Men mulig de har fått opp kapasiteten etter det. Vi får påfyll i morgen.
|
|
|
|
#17 |
|
En som trener
|
Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?
Ja, virker som de har økt kapasiteten veldig, de leverer nå også på natta! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Ikke verst, og bra at de ansetter folk som har mistet jobb andre steder.
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#20 |
|
En som trener
|
Du får levert på mandag om du bestiller nå! Riktignok mellom 04 og 09, men det er vel ikke noe problem? |
|
|
|
![]() |
|
|