|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Vi har tent utrolig mange bål i bålpanna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Tøff
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!
Katten vår er enig, hun har bestekompisen (datteren min) hjemme hele dagen.
![]() |
#43 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Økt intimsone for alle.
![]() |
#44 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg trives veldig godt med at vi har nesten ingen aktiviteter etter skolen for barna eller møter som vi foreldre må delta på. Jeg kan dra på lang løpetur midt på dagen uten å stresses av at jeg må være hjem til et bestemt tidspunkt (såfremt jeg ikke har en jobbfrist å rekke). |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Det er kort vei for å hente telefonen som er glemt igjen på nattbordet/badet/kjøkkenet når jeg kommer "på jobb" og oppdager at den mangler ved arbeidsstart.
![]() |
#47 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg synes egentlig det er ekstremt lite som er positivt med kåråna.
![]() |
![]() |
#48 |
Enda en som trener
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Det eneste jeg kan komme på er at hunden er happy og at arvingen er blitt en racer på å øvelseskjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Ingen (eller nesten ingen, har opplevd det to ganger) spør om å få hilse på hundene når vi går tur - vi har veldig sosiale hunder hvorav to unge, og jobber med null hilsing.
![]() |
#50 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Gutta er fornøyde for at de ikke må korpse på 17.mai. Sist redigert av Kaija : 17-04-20 kl 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!At de som er seint ute med å planlegge ferie ble de "flinke" i år |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
guru advisor
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Tid til turorientering alle fire, lenge siden vi har hatt så mye familietid i skogen. Det har bare forsvunnet de siste årene på grunn av ungenes fritidsaktiviteter. Det betyr mye for meg, mer enn jeg hadde trodd. Er som om vi har fått en liten ekstraomgang på det friluftslivet vi hadde da de var små og vi bare satte dem i bæremeisen og bestemte selv hva helgene skulle inneholde. Og fint å se at de setter pris på det selv også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Det aller, aller, aller beste er at vi slipper 17. mai - jeg synes generelt det er bare stress og styr, men i år er jeg attpåtil FAU-representant for klassen som skal arrangere det, så jeg har gruet meg i et helt år, men nå er jeg friiiii!
![]() |
#54 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#56 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Positive ting med kåråna!At en kjær kollega, som for tiden er midlertidig bosatt i Australia og derfor i hele år har hatt "hjemmekontor", plutselig kan være med på møter igjen!
![]() |
#58 |
Borte
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Rolige ettermiddager, god hjemmelaget middag hver dag, at eldstejenta lager pannekaker til lunsj, ingen seminarer eller dugnader i helgene, tidenes laveste forbruk.
![]() |
#59 |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg kan sove lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har syntes det var gøy inntil i ettermiddag. Har bare rett over ett mål.
![]() |
|
|