|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #6På ferie i Stavanger. I dag har vi tatt turen opp mot Preikestolen. Etter neste 2 timer på vei oppover møter vi politisperring 300m fra målet. Vi ble fortalt at det hadde skjedd en ulykke på toppen. Da var det bare å snu.
#42 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Det skjer noen «ulykker» på Prekestolen, dessverre.
#43 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Skal på MR. Har vondt i ryggen og tok smertestillende før jeg kom inn. Så er de så forsinket at virkningen sannsynligvis er long gone før jeg er i den maskinen. Men jeg er sikkert død av sult og ligger stille av den grunn.
#44 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Sommerværet.
#45 |
koko
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Vi innfødte og fastboende sunnmøringer, i alle fall jeg, begynner å bli vel forsynt av drittvær vi også, Polyanna. Varmepumpa får knapt pause, blomstene ute drukner og fryser ihjel og sandaler har fått hvile mens goretex-sko og støvler får kjørt seg. Uke etter uke etter uke.
#46 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #6Polyanna: Jeg syns du skal tenke på de andre stakkarene som ferierer på Sunnmøre med det møkkaværet du drar dit og slutte med det. |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Jeg er også værsyk og det skal mye til. I dag er vi i Ålesund og jeg måtte faktisk kjøpe meg en fleecejakke til tross for cardigan i tynn ull.
#48 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #6
#49 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråden #6Du har vel ikke tenkt til å være der neste uke Polyanna, har du vel?
#50 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråden #6Kom til Sørlandet, vel. Vi har sol og 20 grader. Lenge siden mine barn har brukt bukse og jakke. Det var nok i mai.
#51 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Det hjalp å klage! Sola tittet frem idet jeg trykte på Send. Nå skal vi på stranda!!
#53 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #613 grader i lufta og hvem vet hva i vannet kan kanskje tilsi en lett krampaktig strandtur, men sol er sol og bad er bad og sand mellom tærne deilig uansett!
#54 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Datter som presterer å ringe klokka 03 om natten uten at det var noe viktig, og jeg får ikke sove igjen.
#55 |
Lesende
![]() Sv: Gruffetråden #6Luca Brecel kvalifiserte seg ikke til sluttspillet i årets snooker-VM. Jaja, egentlig burde jeg klage over at jeg ikke har noe værre å klage over. |
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråden #6Jeg blir helt sinnssyk av en nabo som bruker motorsag! De holdt på i hele går, og startet opp igjen kl. 10 i dag. |
![]() |
![]() |
#57 |
Lesende
![]() Sv: Gruffetråden #6Jeg gruffer over at jeg klarte å hisse meg opp over folk som kaller det kjønnsdiskriminering når Venstre nå foreslår å forby ikke-medisinsk kjønnslemlestelse av gutter under 18. Hvor kunnskapsløs kan man være? |
![]() |
![]() |
#58 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Gruffetråden #6Norwegian som først brukte 86 dager på å behandle søknad om refusjon for reise de kansellerte, 30 dager etter har de fortsatt ikke utbetalt. Ikke svarer de på messenger lengre heller. Fikk tidligere til svar at det kunne gå 14 dager før pengene var på konto, avhengig av hvilken bank jeg brukte.
#59 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråden #6Dette er ikke akkurat et gruff, mer furting. Jeg synes sommerferien har vært så kjedelig. Eller, vi har liksom ikke gjort noe moro egentlig. Jeg har hatt det fint og sånt, men akkurat denne uka er jeg litt furten. |
![]() |
![]() |
#60 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Gruffetråden #6
Skjønner hva du mener. Jeg har hatt mine 3 uker, vi var litt hos familie her og litt der. Jeg var egentlig Glad når jeg kunne gå på jobb igjen denne uken. Men jeg føler ikke Jeg har hatt ferie. Kunne sikkert planlagt bedre og reist og besteget spektakulære topper. Jeg hadde likt det, men ikke mine tenåringer. Dårlig vær i 3 uker hadde jeg og. Ok, dette ble gruff likevel. |
![]() |
![]() |
|
|