|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Klesvask til besværNå etter at vi sluttet å bruke skyllemiddel, kan jeg ikke skjønne hvorfor vi i det hele tatt brukte det.
![]() |
#43 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klesvask til besværJeg sluttet også helt med skyllemiddel for 10-15 år siden. Har aldri savnet det. Det mest unødvendige produktet som finnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Klesvask til besvær
Me too.
![]() |
![]() |
#45 |
Borte
|
![]() Sv: Klesvask til besværHar heller aldri brukt skyllemiddel. Syns lukten er ubehagelig.
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Klesvask til besværSkyllemiddel er et slikt produkt man tenker man må ha helt til man dropper det. Den lukten skyllemiddel, uansett type, setter i klærne, er intens og ganske forferdelig. Jeg kjenner lukten bare jeg møter noen i butikken som har klær vasket med skyllemiddel og jeg plages av det. Søstera mi bruker det og jeg sliter med å overnatte der fordi sengetøyet lukter skyllemiddel. Det er virkelig et unødvendig og miljøskadelig middel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Klesvask til besværJeg har ikke tørketrommel, så jeg bruker litt skyllemiddel. Neutral - liker verken lukta eller følelsen av de med lukt. Håndklær blir pappskiver uten skyllemiddel/tørketrommel, men jeg innser at jeg nok kan droppe det på mye annet: undertøysvasken, vanlig 40, sengetøy. I ullvasken må jeg ha litt, ellers blir vi så innmari statiske.
![]() |
#48 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Klesvask til besværVi bruker tørketrommel kun til håndklær, truser og sokker. Vi brukte også Neutral, men lukten kom okke som.
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klesvask til besværSikker på at ikke termostaten har røket på den slik at den bare vasker med kaldt vann? Det oppdaget vi på vår gamle maskin |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|