|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg benytter meg av min rett til å nekte å svare, da svaret kan skade meg selv eller mitt forhold til andre (dvs. barna) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg spiser sjelden godteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg elsker melkesjokolade og annen sjokolade og spiser gjerne det hele tiden. Men - jeg klarer å begrense meg til fredag og lørdag kveld etter leggetid for eldstemor.
![]() |
#45 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg drikker rødvin og cola light (men blander ikke
![]() |
#48 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Spiser tilnærmet aldri kaker (er heller ikke spesielt glad i kaker). Gjærbakst, derimot.
![]() |
#49 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Lite og ingenting, faktisk :glorie: .
![]() |
#51 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg har vært ganske flink til å spise sjokolade, gjerne minst 100 gram med mørk sjokolade til dagen, men på et tidspunkt begynte vekta å gå opp. Forstå det den som kan, så nå spiser jeg kanskje 1 gang i uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Kaker er da ikke godteri, dere! Kakekvota kommer utenom; det kreves minst én enhet kake eller kjeks om dagen, ellers blir man uvel av sult.
![]() |
![]() |
#53 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg har måttet innrømme for meg selv at jeg er godtoman og det gjør at mye vil ha mer og mer og mer. Derfor prøver jeg nå etter beste evne (og etter streng instruks til mannen om å ikke kjøpe inn noe som kan ligne på godterier) å unngå det. Problemet mitt er at om jeg først starter så klarer jeg ikke å slutte, og da er det bedre å ikke starte. Og jeg har overhodet ingen problemer med å finne en unnskyldning til å spise godteri, dersom jeg prøver å balansere på den gyldne middelvei.
![]() |
#56 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?NÅ fikk jeg jo lyst på godis!!
![]() |
#57 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?NÅ er jeg gravid og flink, ellers elsker jeg surt godteri samt sjokolade.
![]() |
#58 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?
![]() |
#59 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Nå om dagene er det så og si noe med sukker i hver dag, har nemlig blitt "avhengig" av kick med sitron (lakris) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Egentlig er jeg ganske flink når det gjelder smågodt og sjokkis. Enda jeg elsker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|