|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?
Jeg ble kontaktet av Helt Hjem da de startet opp, og da skulle de bruke PostNord til levering. Det var en av grunnene til at jeg ikke ville bruke dem som leverandør.
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Tror ikke jeg har noe særlig til problemer med PostNord. En pakke forsvant i fjor, men det var uproblematisk å få erstatning.
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Sånn jeg har forstått det, bruker PostNord avisbudene som leverandør når det er HeltHjem-pakker. I alle fall her i sentrum av Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Tror dette er veldig avhengig av hvor i landet man bor. Vi er en stor familie som bestiller masse, og ofte benytter oss av HeltHjem, alle pakker har blitt levert til tiden. Lurer på om det er avisbudet som leverer her, men ikke sikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Helt hjem er Schibsted sin måte å erstatte tapt avisdistribusjon med å la avisbudene hente og levere pakker. De har noen hull i logistikkjeden som ikke er helt sikre, for å si det mildt.
![]() |
#10 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
#11 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Posten er ikke hakket bedre. Pakken min har stått på terminalen i over ett døgn. Frustrerende når det er 3 km fra postkontoret. Forventet levering var tirsdag og planer lagt deretter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Drømmer
|
Posten sliter jeg mye med, i tillegg brukes det ekstremt mye lenger tid med posten enn helt hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Savner en Helt hjem-pakke som har ligget i Tromsø siden den 17. Både selger og jeg har purret.
![]() |
#14 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Jeg chattet med Helt Hjem, de hadde et problem i nord. Så at pakken min lå seks dager i Harstad uten bevegelse syntes han var helt normalt. Han presiserte at det var bare fem døgn, og 20 timer da. Tok ti dager i alt.
![]() |
#15 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Min pakke har nå brukt 16 dager totalt og 14 av disse har den ligget i Tromsø uten bevegelse.
![]() |
#16 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Dere skulle hørt meg den gang jeg valgte en nettbutikk fordi de brukte Bring, og så endte jeg opp med PostNord gitt. Og butikken sa at, nei, min vare var jo på fjernlageret i Sverige og da ble det PostNord, det var heeelt utenfor deres kontroll ...
![]() |
#17 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Helt hjem kommer nok med avisbudet her. Får pakkene levert før jeg drar på jobb, men SMS om levert sending kommer 30-40 min senere. Fullt mulig for hvem som helst å bare plukke den med seg. Men hittil har det gått bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Bergans-returen min fra 27.juli, inneholdende varer for mange tusen kroner, er enda ikke kommet frem til Bergans. Status på Postnord sine sider: På lager i Oslo....
![]() |
#19 |
Tatt på
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Det må være tilfeldigheter, men en retur jeg hadde til Zalando lå en uke på terminal i Oslo fant jeg ut da jeg la til pakken i PostNord-appen. Skannet koden på returlappen (som jeg hadde lagret). Det hadde da gått 2 uker siden jeg sendte pakken fra meg. 5 minutter etter så fikk jeg mail fra Zalando at returen var mottatt.
![]() |
#20 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Noen ganger har jeg sett at varer ligger lenge på terminal fordi de venter på at en hel container eller noe sånt med returer skal bli full før de sender videre. Det fikk jeg vite en gang jeg ringte fordi jeg så at en retur ble liggende lenge. Dette var Posten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|