|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...Man skal forske nærmere på dette nå. Hun legen Stoltenberg på Riksen (Camilla?) er med på et sånt prosjekt. Man vet at det er en økt risiko, men de skal forske mer på å skille mellom "engangs"ekteskap og det som gjentar seg gjennom flere generasjoner.
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...
Jeg synes også dette er en vanskelig problemstilling. Jeg ønsker ikke at et forbud som eventuelt kommer bare skal være begrunnet i et ønske om å stanse en kultur blant innvandrere. |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...Det er stor forskjell på å si "jeg tror", "kanskje" etc og det å si JA!
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...
Enig.
Enig.
#5 |
|
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...Mine svigerforeldre er søskenbarn, og jeg ser det problematiske i det. Samtidig er jeg veldig glad for at det ikke er noe forbud, siden jeg da ikke hadde hatt min mann. Eller mine barn. |
![]() |
![]() |
|
|