|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Blir du motivert eller demotivert av at andre er flinke? | |||
| Jeg blir alltid motivert av flinke folk, uansett kontekst |
|
9 | 11,39% |
| Jeg blir som hovedregel motivert, men det finnes flinke mennesker som demotiverer meg |
|
35 | 44,30% |
| Jeg blir motivert dersom jeg fremdeles kan relatere/henge med/være like flink eller bedre |
|
12 | 15,19% |
| Jeg demotiveres ofte av flinke folk |
|
5 | 6,33% |
| Jeg demotiveres dersom de flinke er noen som jeg burde være bedre enn (i eget hode) |
|
5 | 6,33% |
| Jeg verken motiveres eller demotiveres. Min motivasjon er styrt av mine egne prestasjoner |
|
7 | 8,86% |
| Dette har jeg ikke tenkt på/ikke noe klart svar |
|
6 | 7,59% |
| Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Og noen blir aldri fornøyde med seg selv, og føler at de burde gå mer tur.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Hvis jeg ikke får til å henge med eller ikke skjønner eller ser at jeg ikke kan bli like flink/flinkere blir jeg ikke så motivert.
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg svarte at jeg ikke har tenkt på det og det VAR riktig for fem minutter siden. Nå har jeg både lest tråden og tenkt (jepp, det går an). I all hovedsak blir jeg glad når jeg jobber med flinke folk, ting går stort sett greiere da og det er større sjanse for at jeg klarer å gjøre meg selv forstått. På privaten blir jeg sur hvis Helten skryter av å være flink i noe jeg har pleid å være best i. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg motiveres faglig, hvis jeg kan lære sv det og selv gå bedre kontroll. Om det gjelder fysiske prestasjoner demotiveres jeg. Da må jeg ha noen som er litt lik meg og vi kan henge sammen.
|
|
|
#5 |
|
Tatt på
|
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?
Slik er jeg også
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg blir stort sett motivert av flinke folk.
|
|
|
#7 |
|
geskjeftig
|
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg blir motivert at flinke folk som er blide og ikke nedlatende, på helt generelt grunnlag, men da helst av folk som er i min sjanger på en måte. Supersporty folk som bare eeelsker å løpe ultramaraton gjør ingenting for min løpelyst, for å si det sånn. Mens Monty Don på hagetv inspirerer virkelig, selv om hans hage er noe helt annet enn min.
|
![]() |
|
|