|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fillers i leppene?Har du prøvd hørt med legen om du kan få noe på resept? Vet ikke hva det kan være men salver med slikt som clostebol eller slike greier funker vist. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fillers i leppene?Jeg ville bare prøvd det jeg. Det er jo naturlig fuktighetsgivende middel i skinbooster og jeg ville være mer skeptisk til å smøre steroider etc på resept enn skinbooster. Tenker det er fordommer og ducklips og litt uvitenhet som gjør at folk er skeptiske.
|
|
|
#3 |
|
Fornøyd
|
Sv: Fillers i leppene?Jeg har ingen erfaring å dele når det kommer til fillers, men etter mange år med blødende, såre lepper, fant jeg det produktet som reddet meg. Jeg tør nesten ikke skrive det her, men.
|
|
|
#5 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Fillers i leppene?
Har testet den og. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Samme her. Jeg har en liten tube Purelan med meg i veska også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En som trener
|
Sv: Fillers i leppene?Vet ikke om det har vært nevnt hittil i tråden, men vil tro det er greiest å vente til etter du har tatt koronavaksinen. Etter det hadde jeg ikke nølt, tror jeg, med å teste det ut når du er så plaget av tørre lepper som du beskriver. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Fillers i leppene?Har du sjekket hva som kan være årsaken? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Be happy!
Jeg tåler ikke så mye rart har jeg skjønt og har generelt veldig tør hud. Har bare putta det i den båsen. Jeg puster nok med munnen, er alltid tett i nesa. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det jeg skrev over her om Therese J var delvis en fleip, samtidig som jeg tenker at hun kanskje er som deg - nemlig at dette er et problem som det må krutt til for å hjelpe. OG det er liten sjans for at du blir utesteng i måneder for å bruke en salve med noen skikkelig potente virkestoffer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#13 |
|
finner ut av mye
|
Du kunne jo eventuelt prøvd en av disse online legetjenestene hvis du vil ta det med lege først.
|
|
|
#14 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Fillers i leppene?Hvis man bruker leppestift hver dag hele dagen unngår man tørre lepper.
|
|
|
#15 |
|
Be happy!
Jeg tåler hvertfall ikke leppestift, da flasser jeg, sprekker opp og det ser helt ille ut. Men for andre er det kanskje et fint tips. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Peppy!
|
Jeg er lik. Har ikke brukt leppestift siden 1990, omtrent. Og purelan er like skånsomt som salmiakk for min del. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Peppy!
|
Sønnen min er enda verre, hudlege klarte heller ikke fikse det, endte til slutt på Rikshospitalet, de hadde noe vidundermiddel, men det er sterke saker. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Fillers i leppene?Noen medlemskap har online lege som medlemsfordel, så at en forening jeg er med i, har et slikt tilbud. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Be happy!
Sv: Fillers i leppene?Det var jo en ide! Ikke tenkt på. Takk! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Fillers i leppene?Purelan brenner på meg. Når jeg er skikkelig sår er sheabutter fra loccitane det beste for meg. Eneste som ikke irriterer, men heler.
|
![]() |
|
|