|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [2021] MaskoramaMinstemann er helt sikker på at dragen er Victor Sotberg.
![]() |
#43 |
intro
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaJeg tenkte med det samme på Cess Steinmann Neess som bamsen - hun er veldig lav og har litt av den samme lyse stemmen. Birgit Skarstein virker nesten for opplagt, men det var min første innskytelse også, på havfruen.
![]() |
![]() |
#48 |
koko
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaJeg syntes også den lignet, Che, men ikke helt lik. 100% sikker på at det ikke er Hilde Louise. Men jeg tror det er en "godt moden" dame, hvis det går an å si. Har ingen navn å foreslå.
![]() |
#51 |
En som trener
|
![]() Sv: [2021] Maskorama
Jeg lurer også på det, fikk ikke helt med meg hva hintene var. Har han noen tilknytning til Skottland, eller var det bare for å forvirre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
intro
|
Han har i alle fall ikke skotske aner - det spurte de ham om etterpå. Det virker å ha vært et grunnløst hint.
![]() |
![]() |
#54 |
I mål
|
Veldig gøy i studio synes jeg. Dårlig opplegg rundt ift kø og sånn (kan håpe på at de fikser det til neste lørdag….), men moro under sendingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
I endring
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaJeg har Karpe sangen - under overflaten (som Marit Larsen) på hjernen etter hintene til havfruen. Så jeg stemmer for Marit Larsen der, selv om det også er litt for opplagt.
![]() |
#60 |
Introvert textrovert
|
Ja, alt fra Star Wars? Jeg visste ikke han hadde en rolle der?
![]() |
|
|