|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Sv: Black week - hva kjøper du?
Samme her. Når det var "kun" black friday kjøpte jeg absolutt ingenting, men begynte min egen tradisjon og leverte utvokst tøy til fretex akkurat den dagen. Nå er det verre å ikke handle en hel uke, så matbutikken må jeg "dessverre" innom en av dagene.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Black week - hva kjøper du?
Takk for tips!
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Black week - hva kjøper du?Bruker Black Week til å lage «regel» på reklame-e-post at de skal gå rett i papirkurven. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Black week - hva kjøper du?Jeg sparer en del på ting jeg uansett kjøper til jul eller ting vi trenger. Panduro ser ut til å ha 25% på alt. Det blir noen tusjer der. Stekepanna vår bør byttes ut. Slike er et ofte salg på, jeg hadde aldri kjøpt den til full pris.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Black week - hva kjøper du?Skal se om jeg får kjøpt et par julegaver fredag ettermiddag og benytte meg av tilbud.
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
Sv: Black week - hva kjøper du?Jeg har bestilt meg nye skoletter fra Sapatos. Jeg har trengt det en stund, men har ventet på Black friday, og nå kom det tilbud på 50 % |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Black week - hva kjøper du?Boikott her også. Jeg skal ikke en gang inn i en butikk som er med på galskapen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Black week - hva kjøper du?Ingen planer om handel. Kanskje noen gode kniver. Jeg ønsker oss ny spisestue, så rur det inn et tilbud fra alle du mailinglistene jeg er med på, så skal jeg vurdere det. Jeg skal helt sikkert ikke gå i butikker i alle fall.
|
|
|
#10 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Black week - hva kjøper du?Ingenting.
|
|
|
|
#12 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Black week - hva kjøper du?Muligens en spilldings på Elkjøp (som foreløpig ikke er satt ned en krone). |
|
|
|
|
|
#13 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Black week - hva kjøper du?Jeg kjøpte serveringsbestikk på 25 % i går, fordi det var planlagt uansett og da har jeg jo faktisk spart penger. Ellers niks. Blir sur av alle sms-ene og e-postene.
|
|
|
#14 |
|
Permakulturell
|
Sv: Black week - hva kjøper du?Ingen ting. Liker ikke noe ved konseptet.
|
|
|
#15 |
|
Ute på tur
|
Sv: Black week - hva kjøper du?Jeg kjøpte nisseservise på 60% i julegave til en som samler, og tror jeg får kjøpte de hettegenserne som er på et par ønskelister til reduserte priser. Og evt kasseroller og stepanne til hytta om jeg ser noen gode tilbud. Så jeg kikker på de annonsene jeg får og handler på nett, tipper det er kaos på senteret.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Black week - hva kjøper du?Ikke noe til meg selv, men siden jeg er i gang med netthandling av julegaver (korona i hus dytte meg i gang) kan det nok hende at jeg kjøper noen julegaver på tilbud hvis det først er tilbud på det jeg skal ha. Ikke prinsipiell nok til å vente en ekstra uke, kjenner jeg. Men altså kun på nett, fysisk butikk sånne dager er jo grusomt (og mange andre dager også, i grunnen).
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Black week - hva kjøper du?Har foreløpig kjøpt mandolin til mannen i julegave og en parfyme i julegave til dattera. Får se om det dukker opp noe interessant etter hvert.
|
|
|
#19 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Black week - hva kjøper du?Kjøpte et sett med krydder og olje på klikk og hent på Kitchn. Det kostet mye mindre enn jeg pleier å betale for krydderboksene, pluss at jeg fikk med olivenolje på kjøpet. Dette er krydder vi bruker hele tiden. Ellers har jeg slett ingen planer om å handle noe som helst, da hele konseptet med black week byr meg i mot. Og å gå i butikkene de dagene utgår med høye kneløft. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Black week - hva kjøper du?Bestikk. |
|