|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?At jeg etter nesten et helt liv med invalidiserende migrene har funnet en forebyggende medisin som har tatt bort nesten samtlige over 20 migrenedagene pr mnd
![]() |
![]() |
#42 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Ny jobb med hyggelige folk
![]() |
#43 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg mistet faren min brått i sommer, og da var kjæresten ekstra god å ha. Han byttet samværshelg for å være med meg den første helga etterpå og tok meg med på ferietur på hytta til familien, der vi gikk fjellturer, badet og lagde god mat. Å være ute i naturen, gå tur, lage mat og være med folk jeg setter stor pris på, gir meg masse. Han skjønner hva jeg trenger og liker de samme tingene selv, så å være sammen med han er nok det beste som skjedde i fjor. Håper han tar et år til!
![]() |
#44 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Offentlig: Høie la bort meterstokken.
![]() |
#45 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?At jeg har hatt så mye fin tid med familien. At jeg har opplevd meg sett og respektert på jobb og har hatt store og kompliserte oppgaver som jeg har opplevd å mestre godt og fått kred for. En aldeles fantastisk sommer. Og vissheten om at jeg genuint liker familien min, også når jeg tilbringer all min tid med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg fikk meg ny jobb og jeg har trent 4 ganger i uken.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?At ungene endelig var ferdig med ungdomsskolen. Midt i sommerferien fikk snuppa sommerjobb og fra da av snudde heldigvis livet hennes. Fra å gjemme seg fra ondsinnede falske rykter fikk hun endelig nye gode venner som har bygd opp selvtilliten hennes. Første halvår på videregående har brutt opp destruktive forhold som har fått utviklet seg siden barneskolen og nå kommer hun endelig strålende hjem fra skolen og forteller om gode opplevelser og mye latter. Helt ubeskrivelig godt!
![]() |
#48 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Må nok liste opp flere ting:
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 02-01-22 kl 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Sommerferien i Lofoten. Dagene på Geilo.
![]() |
#50 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Tja, det beste er nok at storebror taklet overgangen til videregående bra, og har funnet seg en gjeng å henge med.
![]() |
#51 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Heldigvis er det mange lyspunkter i et ellers kjipt år.
![]() |
#52 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?2021 var et år med store kontraster for min del. Jeg fikk en veldig kraftig depresjon, var innlagt på DPS i uker i starten av året. Men, så fikk vi kontroll på medisiner og heftig terapi, og jeg kom ut med begge beina på jorda. Etterhvert fikk jeg kjøpt drømmebilen og drømmeleiligheten. Det var ikke uten komplikasjoner,det medførte et samlivsbrudd, men det var nok av det gode for meg,så alt i alt er jeg fornøyd med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg pleier å tenke at livet mitt stort sett er for kjedelig til å ha høydepunkter å dra frem, men det er helt umulig å oppsummere 2021 uten å dra frem kjæresten. Han kom ramlende i begynnelsen av juni og resten er historie. Det er veldig godt å ha en stødig armkrok når resten av tilværelsen byr på sitroner av ymse slag.
![]() |
#55 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg har funnet trening som jeg får til, har lyst til og som funker for meg. Og nå har jeg ikke vondt i ryggen mer. Det tror jeg faktisk er det aller beste fra fjoråret. Og så kjøpte vi hyttetomt og er i gang med bygging av hytte der det er plass til alle våre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Årets høydepunkt var uten tvil å møte kjæresten min i august.
![]() |
#58 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Dette året her har vært en av de tyngre så jeg strever litt med å finne frem lyspunktene. At jeg har kommet i gang med trening litt fast med en fast treningsvenninne er en av de. Sommerferien på vestlandet og at vi har fått et veldig godt forhold til svigers igjen etter en hendelse for noen få år siden er også fint. At den eldste datteren min fikk fast jobb (i et yrke det er veldig vanskelig å få fast jobb i) var også en skikkelig glede dette året.
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg har fått ny leder på jobb!
![]() |
#60 |
villende
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?At jeg endelig fikk være sammen med broren min og familien hans, spesielt den lille nevøen min, som ble født i august 2020. Det å ikke få møte nevøen min før han var over ett år, var veldig trist. Og det var helt magisk å få masse tantetid sammen med ham nå i julen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|