Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinner og menn på forumet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 10:50   #1
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Men i de useriøse diskusjonene foretrekker du kvinner?

Selvsagt!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 10:32   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns vi skulle hatt fullt navn, adresse, alder arbeidssted og kjønn under nicket.

Gammel 10-10-06, 10:41   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syns vi skulle hatt fullt navn, adresse, alder arbeidssted og kjønn under nicket.

Enig, men du glemte seksuell legning og helsetilstand.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 10:52   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Enig, men du glemte seksuell legning og helsetilstand.

Og kredittkortnummer. :materialist:

Gammel 10-10-06, 10:57   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er uvesentlig for meg. Jeg trives med at det er både menn og kvinner her inne, men det gjør meg ingenting å diskutere eller tulle med en annen bruker uten å vite kjønn. Flørte gjør jeg i øst og vest uansett.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 10:59   #6
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Nei, det er uvesentlig for meg. Jeg trives med at det er både menn og kvinner her inne, men det gjør meg ingenting å diskutere eller tulle med en annen bruker uten å vite kjønn. Flørte gjør jeg i øst og vest uansett.

Og akkurat da kunne det være greit å vite seksuell legning for å skille om man erter tilbake eller virkelig legger opp til noe.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:01   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Og akkurat da kunne det være greit å vite seksuell legning for å skille om man erter tilbake eller virkelig legger opp til noe.

Jeg legger ikke opp til noe før jeg sender deg tlfnr mitt. Før det er det bare flørt, og du kan ta det med ro

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:05   #8
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg legger ikke opp til noe før jeg sender deg tlfnr mitt. Før det er det bare flørt, og du kan ta det med ro

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:19   #9
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Jeg vil gjerne vite kjønn. Og så vil jeg gjerne ha meg frabedt alle kvinnene som bruker manndige avatarer. Prøver dere å forvirre oss andre med å gi inntrykk av at det er flere menn her enn de lusne 3 jeg til nå har fått med meg .
Fy på deg Iset f.eks., for jeg vet at du er kvinne nemlig.

Når det er sagt, så synes ikke jeg heller det har noe å si i diskusjonene, men jeg er nysgjerrig og synes det hadde vært hyggelig å se veksten som kan komme med menn her inne etter hvert.

Og når det gjelder flørting, så er jeg så gammeldags at jeg bare flørter med menn

Gammel 10-10-06, 19:50   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil vite. Man forsøker jo å se personen for sitt indre øye der man formulerer og kverulerer sine svar. Og siden jeg bare vet om 2 menn, HP og Ryli, (hvis ikke him er en mann, da ) Tenk at det lusker ukjente menn rundt her Menn og kvinner er nå litt forskjellige, og hvis man vet kjønnet så kan man forsøke å tolke innlegget ut fra kjønnsstereotyper. Man kan sikkert argumentere at det er bra for oss å ikke vite, at vi blir mindre forutintatt, at det ikke skal ha noe å si, at vi slår et slag for likestilling etc. (men jeg vil vite)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:54   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er greit å vite,jeg

:flørtende bråkebøtte:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:58   #12
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Har ikke tenkt over det. Så egentlig spiller det liten rolle.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:50   #13
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Av en eller annen grunn, så tenker jeg automatisk at det er kvinner, med mindre nicket eller noe annet tydelig sier at det er mann

Syns det er greit å vite jeg da.
Men i teorien spiller det ingen rolle nei.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 07:42   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenkte jeg skulle barbere deg litt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.