|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Plass på fly - hvis alle har kabinkoffertJeg tror etter all den bagasjekaoen som ble i sommer, så vegrer flere seg for å sende bagasje, spesielt ved flybytter.
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Plass på fly - hvis alle har kabinkoffertForøvrig kan jeg melde at jeg har vært på langtur, og vi som reiser sammen har vært plassert sammen hele veien, helt uten tilbud om eller mulighet til å betale for det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Plass på fly - hvis alle har kabinkoffert
Jeg flyr KLM i dag og kan ta 12 kg med inn i kabinen. Tror ikke vi betalte for det, men betalte for å sjekke inn.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plass på fly - hvis alle har kabinkoffertDet har vært sånn på både wizzair og ryanair de siste gangene jeg har flydd.
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Plass på fly - hvis alle har kabinkoffertJeg betalte for bagasje sist, fikk ikke spørsmål om jeg skulle ha cabinkoffertplass -jeg fløy med Norwegian tim og Sas far Kbh?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Kommer an på billett-typen. Reiser du på billigste, så er det et tillegg for å legg til innsjekket bagasje og/eller kabinkoffert, og betale for det, senere i bestllingen. I de to dyrere kategoriene så har du allerede betalt for både kabinkoffert og innsjekket bagasje som del av billetten din. Står spesifisert i prosessen.
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Plass på fly - hvis alle har kabinkoffertAha! Vi bestilte gruppereise via byrå.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Plass på fly - hvis alle har kabinkoffertDa er fasiten fra KLM at man slippes om bord i grupper, så de som kommer først får jo best plass i hattehyllen. Vi var gruppe 4 og det var en gruppe etter oss. Vi fikk plass over oss-ish på 3 av 4 flygninger. Det var kun på én flygning fredag kveld vi måtte legge en av koffertene litt lenger bak enn der vi satt. Opplevde at omtrent alle hadde kabinkoffert med inn, og det var små sly, kun 4 seter pr rad.
|
![]() |
|
|