|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er greia med "ei litta ..."?Keeg kommer visst av at det er "geek" baklengs, og betyr det motsatte. Dvs at du bruker dyre merkeklær i stedet for rare, umoderne klær (blant dem jeg kjenner til i aldersgruppen betyr det gjerne i praksis at du går på Strinda vgs
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er greia med "ei litta ..."?Sjekk instakontoen staykeeg. Det er relativt synonymt med "soss", men har noen ekstra overtoner.
![]() |
#7 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er greia med "ei litta ..."?
Ja, det nøttern'te i Særp, se. Døm kan finne på hva som helst....
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hva er greia med "ei litta ..."?De unge skal få ha sin lingo, og de er søte når de tror de har funnet på noe nytt, men på et tidspunkt tok jeg allikevel min 16 år gamle grønnhårede punker med på en reise til nittitallet, Seattle og Nirvana, og viste ham de tilhørende bildene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|