|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du å få blomster? | |||
| Ja! |
|
130 | 88,44% |
| Nope! |
|
15 | 10,20% |
| Ugress |
|
2 | 1,36% |
| Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sv: Setter du pris på å få blomster?
Det må være det eneste moteriktige med meg det!
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på å få blomster?Ja, jeg setter pris på alt som andre har lyst til å gi meg. Hvis jeg måtte velge ville jeg heller hatt en plante enn avskårne blomster, rett og slett fordi de varer lenger og jeg elsker planter.
|
|
|
#3 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Setter du pris på å få blomster?Jeg liker buketter, men blir ikke så glad for planter, fordi jeg må ta vare på dem. De dør alltid før eller siden hos meg, siden jeg ikke er så god med planter
|
|
|
|
#4 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Setter du pris på å få blomster?Jeg elsker blomster men foretrekker å kjøpe/style dem selv. Kjøper alltid blomster selv når jeg skal ha gjester og vil ikke ha mer. Gavekort på blomster er glimrende. Eller om noen går til min favorittbutikk og kjøper. De vet hva jeg liker. Ja, jeg er sær. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Setter du pris på å få blomster?Det et jo noen blomster jeg også liker bedre enn andre, men det er jo det som er det nydelige med blomster. De varer bare en stund, så dør de, i motsetning til annen pynt. Og da gjør det meg absolutt ingenting å en kort stund ha noen blomster som ikke er akkurat slik jeg selv ville valgt. Der er uansett fint og dekorativt, og står der og vitner om en giver og en hyggelig gest, så lenge det varer.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 23-02-23 kl 23:08. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Sv: Setter du pris på å få blomster?Jeg er veldig glad i blomsterbuketter, bruker å kjøpe 3 for 2 på Mestergrønn nesten hver gang jeg har alene-uke. Setter en vase blomster på pianoet, en på spisestuebordet, og en ved sofaen, en blanding av flere typer.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Setter du pris på å få blomster?Jeg elsker å få blomster, for det skjer så altfor sjelden. Sist gang var for over et år siden, da en dame ved en feiltakelse tok mine støvletter fra venterommet på legekontoret, og jeg måtte vente i over en time på at mannen hennes skulle kjøre tilbake med støvlettene. Jeg var skikkelig sur, men ble bli som en sol da det meget beskjemmede ektemannen dukket opp med støvlettene OG en blomsterbukett til meg.
|
|
|
#8 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Setter du pris på å få blomster?Ja, stor stas! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Setter du pris på å få blomster?Ja, gjør det. Ikke at jeg har noe spesielt lidenskapelig forhold til blomstene i seg sjøl, men jeg har glede av dem når jeg har dem og kjøper av og til en bukett sjøl. Og det er alltid hyggelig med ei oppmerksomhet.
|
|
|
#10 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Setter du pris på å få blomster?Setter pris på ein. Kanskje to. Men det blir rot om det blir tre eller fleire.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på å få blomster?Nja, jo, det er jo fint med blomster, men setter større pris på sjokolade |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på å få blomster?Åja! Så koselig de gangene det skjer.
|
|
|
|
#16 |
|
Rockesøster
|
Sv: Setter du pris på å få blomster?Det er så hyggelig å få blomster, jeg setter pris på både bukett og potteplante,,men dessverre er nok overlevelsestiden ca. lik på de to hos meg.
|
|
|
#17 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på å få blomster?Akkurat nå har jeg nydelige tulipaner i en vase, roser i en annen vase og eukalyptus som har tørka litt inn! Det er så koselig å ha buketter på bordene.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Setter du pris på å få blomster?Jeg elsker blomster! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Setter du pris på å få blomster?Ikke sant, Mave?
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Setter du pris på å få blomster?
|
![]() |
|
|