|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Nå går det mot blekvier altså! Høvdingen mente at alt ville bli for gult med Lotus, og når jeg ser hvor mye gult kjøkkenet trekker ut av Blekvier, så er jeg nok enig. Deilig farge, men ikke når kjøkkenet er velvet.
![]() |
#43 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Blekvier bli sikkert nydelig!
![]() |
#44 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?
Hvis du skal ha rød dør, MÅ du ha rosa vegger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Nå har vi malt halve stua i Blekvier, og det blir så fint! Resten står for tur. Det er en litt ubestemmelig farge. Den framstår som hvit, men har undertoner av grønn og beige, og er veldig fin opp mot det crispy hvite taket.
![]() |
#47 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?OK, jeg spør videre:
![]() |
#48 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Jeg vet ikke hvordan det vil se ut hos deg, men vil bare nevnte at vi akkurat har malt et helt rom i Adventure (også taket), og den er helt fantastisk! Absolutt ikke too much, og faktisk en rolig og behagelig farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Vi malte tre av veggene i stua med treasure nå i vinterferien. Det ble superfint, men det var mye farge. I det rommet går det helt fint for det er så mye lys (dobbel terrassedør og stort vindu), men det kunne fort blitt for mørkt hvis vi hadde hatt lite lysinnslipp.
![]() |
![]() |
|
|