|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Vi har storhandler i år, ny vaskemaskin og tørketrommel. Dyne og sengetøy til eldstemann til julegave. Pysjamas bukse og en genser til yngstemann til jul. Kindle julegaven til mannen. 3 nye hue utelamper , helt utrolig at jeg endelig så noen jeg likte. De var heldigvis på salg.
![]() |
#42 |
koko
|
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Eg kjøpte meg flybillettar til eg skal til Oslo i januar, og så kjøpte eg Kryptisk juleversjon i gåve til nokon.
![]() |
#43 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Jeg boikotter egentlig av prinsipp, og har kjøpt null og niks. I fjor ble det kjøkkeninnredning og hvitevarer til hybelen vi holdt på å bygge til 30 eller 40% rabatt, og da måtte jeg bare bite prinsippene mine i meg.
![]() |
#44 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Jeg dro på senteret i dag for å se etter noeb Hoka tursko de averterte. De hadde ikke det, men de hadde på sentral webshop, så håper de passer. https://www.sport1.no/varemerker/hok...t-sauce-76823/
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Det eneste jeg har bestilt er fotokalendere fra Fotoknudsen, de var på halv pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Kjøpte meg ei bukse på KappAhl i dag, som jeg har ventet på, som har vært utsolgt i min str i ønsket farge. I dag så jeg at de hadde fått den inn igjen, og det var i tillegg 25% på BF-tilbud, så der var jeg heldig, for den hadde jeg kjøpt om det var full pris også. Også handlet jeg på nett, en genser som eldste ønsker seg. Usikker på om det var BF-tilbud eller om den var nedsatt fra før, men nedsatt var den i alle fall.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Jeg har kjøpt 7 mumiekopper til kun 100 pr. stk.
![]() |
![]() |
#48 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Stakk innom et senter idag, og der var det 30% på flere klesbutikker. Så det ble noe fra Kaffe og noe fra KappAhl. Bare svarte klær, nå igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Ja, vaskemaskinen vår valgte å ta kvelden denne uka også, det passet veldig bra med tilbud da.
![]() |
#50 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Har kjøpt Ecco sko og en bukse fra Ninepine som jeg uansett hadde tenkt å kjøpe |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Jeg kjøpte 2 julegaver på BF,og så satt jeg og skrollet på FB igår kveld. Da fikk jeg opp en reklame fra Morris,og vips,var ny veske på vei til meg. Jeg trengte strengt tatt ikke ny veske,men den var på 50%,og så var den veldig fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Jeg har ikke kjøpt noe i år. I fjor kjøpte jeg både spisestuebord og sengegavl og diverse lamper til det nye huset og sparte ganske mye på det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er er gyldig svar :humre: )
Rettelse, jeg kjøpte en veske igår på nett. Spent på om de fortsatt har den inne da på klikk og hent.
![]() |
#55 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Jeg handla sengetøy på 50 % på fredag, og noen julegaver der jeg ut fra tallene nok har spart 7-800 kroner. Har ikke kjøpt noe som jeg ikke ville kjøpt uansett, og da tenker som så at hvis jeg ble lurt på julegavene (tenker på oppslag om villedende førpriser) har jeg ikke tapt noe, bare spart mindre enn jeg trodde.
![]() |
#56 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Jeg har bestilt et par Ecco sko som jeg har planlagt å kjøpe, men ville vente og se om jeg fikk noe avslag; det gjorde jeg - 20%. Har også bestilt en bukse fra Ninepine, samt måtte kjøpe en bukse på flyplassen i dag - har gått ned i vekt så ingen av 'dressbuksene' mine passet...Den var -30% |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )
Og så har du glemt at du skrev (nesten) det samme i går.
![]() |
#58 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Det ble sports bh og bukse fra Casall til ca halv pris på XXL. Tror de selger ut mye billig uavhengig av BF.
![]() |
#59 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )Jeg er godt i gang med julegavene. Har bestilt fra fem steder, det meste hjem og ett sted hent i butikk. En ting er til meg. Heldigvis fikk gjerrigknarken satt i gang et moment der beslutningsvegreren i meg pleier vinne. Istedenfor å lurer på hva som blir riktig gave så har bestilt i vei.
![]() |
|
|