|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Ja, full kontroll, men å andre siden skulle jeg på torsdagen endre den siste oktober til den siste november i Excel og jeg trodde da tydeligvis at det gikk bra å bare endre et tall. Det likte ikke Excel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Nei, jeg må telle på knokene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Ja. Det sitter som støpt. Uavhengig av om det er skuddår eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Jepp. Både månededene og klokkeskruing.
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Ja, det kan jeg. Jeg har også burdag den 30., så kan resonnere meg litt frem der også.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Nei det har jeg ikke kontroll på. Teller på knokene. Det er noen måneder jeg vet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Stort sett kontroll ja.
![]() |
#10 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Haha, nei absolutt ikke. Vet at oktober har 31 dager pga. Halloween men ellers er jeg blank.
![]() |
#11 |
koko
|
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Eg skal innrømme at eg ikkje automatisk veit det alle månader, men eg har avansert frå å faktisk telle på knokane til å berre visualisere det inni meg. Det er eit framsteg. Blir nok å fortsette slik.
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Hm. Min hjerne virker sånn at jeg ser det inni hodet til enhver tid. Som da vi snakket om hvordan man visualiserer tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Nei. Ikke full kontroll. Jeg husker de fleste. De jeg ikke umiddelbart husker, må jeg resonnere meg frem til. Jeg skjønner ikke noe av den klokkestillingen heller. Jeg er generelt ikke så god på tidsforståelse og tall.
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Overhode ikke. Ble nettopp overrasket over at både juli og august hadde 31 dager
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Nei, husker januar, februar og desember automatisk men på de andre må jeg tenke meg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Har full kontroll på dager i måneden og hvilken vei klokka skal vår/høst. Har aldri tenkt over det med skuddår; visse det var hvert 4. år. Nå som noen har sagt at 2000 var skuddår, kommer jeg til å ha kontroll på det også fra nå av.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Det kan jeg, men det er nok mest fordi den ene lønningsdagen i firmaet er "den siste i måneden", og når man har gjort nok lønnskjøringer får man jo koll på slikt etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Ja, det har jeg full kontroll på, men min bedre halvdel trodde også at det var 1. september på lørdag.
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Det er noen som ikke ligger sånn heeeelt fremme i pannebrasken, men det tar ikke så innmari mange sekunder hvis jeg skulle lure.
![]() |
#20 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Vet du umiddelbart hvor mange dager hver måned har?Tja, husker noen, men ikke alle, hender jeg må fram med knoketrikset. Klokkesnu har jeg kontroll på - mot sommeren. Dessuten vet jeg at midnattsola er kl. 01.00 og synes det er litt absurd.
![]() |
|
|