|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?
Ikke jeg heller.
![]() |
![]() |
#42 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg har Auk (fått i julegave for noen år siden |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Ny miksmaster, den jeg har har tatt kvelden (arvet av barnas oldemor, så den har gjort jobben sin). Men jeg vet ikke hvilken. Jeg har Kenwood kjøkkenmaskin, men den blir ofte for stor og tung.
![]() |
#44 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Sykkelhjelm med visir
![]() |
#45 |
Klar
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg får nå enda færre gaver enn tidligere, så tror jeg skal utstyre ungene med penger og sende de på shopping. Det er lov, ja? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg fryseboks.
![]() |
#48 |
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?
Det er lov, og egentlig også anbefalt. For barna vil gjerne gi gave, og om den andre forelderen ikke hjelper dem med det, så må man jo hjelpe dem selv. Vi har gjort det sånn mange ganger. Nå er guttene store, og hjelper lillesøsteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Brannslokningsapparat |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Ønsker meg hjelp til å skifte pære på ei lampe som henger høyt over trappa til stua. Det er broren min som har hengt den opp siden han bodde her før, så håper han har lyst til å bidra med det.
![]() |
#53 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg nytt ullundertøy fra Lanullva siden jeg har slitt hull i det settet jeg har. Og Sjøfareren av Erika Fatland. Det er egentlig mer enn nok, tror jeg, det pleier ikke være så mange eller dyre gaver til meg. Men nå kom jeg på at jeg også ønsker meg Auk mini, i alle fall litt. Egentlig vil jeg dyrke "ordentlig" og ikke med ferdigblandede tabletter og i kokoshamp, men samtidig ender de dyrkeprosjektene ofte med havari så... :spark: |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Blir alltid glad for forbruksting som vin, god kaffe og produkter fra Rituals.
![]() |
#55 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg konsert/kulturopplevelser, Birkenstock tøfler, weekendbag, liten riskoker og en bordkalender jeg kan ha på kontorpulten.
![]() |
#56 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg flere ting eller opplevelser, bl.a.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Etter denne tråden har jeg sendt ønske til bursdag og jul til samboeren.
![]() |
![]() |
|
|