|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store valpetrådenJeg syns det som har funket best er å jobbe jobbe og jobbe med relasjonen, slik at hunden har kontakt med meg. Hunden bør heller ikke få lov til å hilse på folk på tur for da bygger du forventning til at det skal skje og da mister du ihvertfall kontakten. JObb inn en kontaktlyd som hunden reagerer på. Jeg brukte smattelyd, for det brukte oppdretter når hun serverte mat, og den jobbet vi med fra vi fikk henne. Smattelyd er lik noe gøy eller noe godt. Nå i dag kan jeg bare lage en lett smattelyd på tur så er hun ved siden av meg, med fokus på meg.
|
|
|
#3 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Den store valpetrådenDa var det min tur til å bli med her for tips og råd. Vi skal hente en 5 måneder gammel Corgi på søndag (hannhund), og er i gang med å ordne utstyr og planlegge både hverdag og rutiner.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Den store valpetrådenÅh, Celebelen, stas
|
|
|
#5 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den store valpetrådenCorgier er superfine! Gleder meg til å høre mer om han. Vår valp har vært på besøk hos oppdretteren i dag og blitt klipt og lekt med søskenene sine.
|
|
|
#6 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Den store valpetrådenStatus etter første natt er at en del ting er skumle, som eget speilbilde, sele og halsbånd, og at tur er oppskrytt. Men kos og lek er gøy, og det er trygt å sove inntil mannen i huset.
|
|
|
#7 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Den store valpetråden
|
|
|
|
#8 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Den store valpetråden
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store valpetrådenVurderer å kjøpe valp men frykter jeg ikke får til en ny hund slik jeg fikk til med den vi har nå. Når jeg tenker etter så hadde jeg samme tanker når vi kjøpe den vi har nå. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Den store valpetrådenHan er så tillitsfull og slått seg fort til ro her. Var naturlig nok klynking og piping lørdag (da hentet vi han), men nå er han rolig og koser masse med oss. Han sover med eldste i senga hennes om natta.
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Den store valpetrådenÅåå, så kos! Gratulerer med valp i hus.
|
|
![]() |
|
|